Talverehvidega on lubatud sõita kuni 31.märtsini!

SUVEREHVID ON LUBATUD SÕIDUKITELE ALLA PANNA ALATES 01.MÄRTSIST!

 

Sõiduauto suverehvidega on lubatud sõita alates 1. märtsist !  Suverehvi mustri jääksügavus peab olema vähemalt 1,6 millimeetrit !

 

*Naastrehve võib sõidukil kasutada  kuni 31. märtsini.

(Naastrehvide kasutusaeg on  reguleeritud majandus- ja kommunikatsiooniministri määrusega (nr 42, 13.06.2011) „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ja nõuded varustusele“. Määruse kohaselt on naastrehve lubatud kasutada alates 15. oktoobrist kuni 31. märtsini ning erandina talviste tee- ja ilmastikuolude esinemise korral 1. oktoobrist kuni 30. aprillini.)

 

 

Rehvi muster kulub sõidustiilist ja rehvitüübist sõltuvalt.
Soovituslik on rehvid enne lubatud kulumise miinimumpiiridesse jõudmist välja vahetada. Lisaks kulumisele tuleks jälgida rehvide vanust, eelkõige pruugitud rehve soetades. Sõiduki mis tahes teljel ei ole lubatud kasutada erineva turvisemustri tüübiga rehve.

 

Kontrolli rehvirõhu õigsust!
Õige rehvirõhk on autoga sõites ülioluline ja seda on soovituslik kontrollida vähemalt kord kuus. Rehvirõhk peab olema nii suur nagu on sõiduki tootja poolt määratud. Kuna sõites rehvides olev õhk soojeneb ja paisub, siis parim aeg rõhu mõõtmiseks on hommikul enne sõitma hakkamist. Kõige levinumad kohad, kust saab informatsiooni auto rehvirõhu kohta on näit, mis on märgitud juhiukse servale, uksepiitadele või tankimisluugi siseküljele. Erandjuhtudel võib näit peituda mootoriruumis, kindalaekas või pakiruumis. Kui autolt ei õnnestu õiget näitu leida, siis tasub vaadata auto kasutusjuhendist või pöörduda esindusse.

 

Miks on oluline sõita suvel suverehvidega, mitte lamellrehvidega?

Hea suverehv peab olema stabiilne kurvides, mida loob rehvi profiilistruktuur.
Suverehvi eripära peaks olema kõrge sõidumugavus, täpsus ja kõrge stabiilsus. Oluline on ka optimeeritud rehvi kaal, kõrge näit, optimeeritud veeretakistus, hea kummisegu, optimaalne pidurdusvõime märjal teelõigul. Suverehvid on toodetud ainult sõiduks suvekuudel.

Erinevalt talverehvist on suverehv raskema kummiseguga. Kuna rehvid sõidavad suvel kõrgetel temperatuuridel, ei ole rehv pehme seguga nagu seda on lamellrehv. Tänasel päeval on iga rehvitootja väljatöötanud oma tehnoloogia, et teha õigeid kummisegusid. Suverehvid on kõrgtehnoloogilised tooted, mis kajastuvad Vormel-1 sarjades, kus õige rehvisegu on võistluse võitmisel väga oluline. Sportautodel kasutatakse pehmemat rehvisegu, kui tava sõiduautodel. Mida suurem on kiirus, seda raskem on kummisegu.

 

Ootame Teid meie rehvitöökodadesse rehve vahetama -  PEALINNA SUURIM REHVIVAHETAJA - REHVITAKSO

 

REHVID

Foto: http://www.mnt.ee/index.php?id=25672