Pretensioonide esitamine ja lahendamine

Pretensioonide esitamine ja lahendamine.

 

Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul Rehvitakso OÜ-le mis tahes vormis kauplusesse/töökotta, mis asub Kadaka tee 183c Tallinn 12618 või meiliaadressile info@rehvitakso.ee või telefonidele +372 56 66 00 33 või +372 581 000 81. Kauplejal on õigus anda oma poolne vastus tarbijale hiljemalt 7 päeva jooksul. Kui tarbija ja kaupleja ei saavuta mõlemaid osapooli rahuldavat kokkulepet ja tarbija leiab, et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee . Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

 

Garantiitööd teostatakse ainult Rehvitakso OÜ töökojas või Rehvitakso koostööpartnerite juures!

 

Meeldetuletus!

  • Peale rehvivahetust tuleb rattamutrite/poltide pingutusi kontrollida 50 km läbimise järel!
  • Rehvitakso ei vastuta töö käigus kliendi sõiduki amortiseerunud osade (tikkpoldid, mutrid, poldid, ilukilbid, roostetanud autokarbid jne.) purunemise eest!
  • Pretensioone saab esitada ainult arve alusel! (Kui tarbija tasutav summa on väiksem kui 20 eurot, annab Rehvitakso arve ainult tarbija nõudmisel koheselt peale teenuse osutamist.)
  • Peale tööde teostamist ja auto vastuvõtmist tuleb kliendil koheselt auto ülekontrollida ning vajadusel pretensioon esitada koheselt samasse töökotta.


 

 

Tutvu Rehvitakso ostutingimustega siit!

 

Rehvitakso OÜ

Reg.nr. 11337027

Kadaka tee 183c, Tallinn 12618