Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 suverehvid

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 rehvid

 

Osta siit, meil on parim  hind Goodyear rehvidele! Uue sooritusvõimega rehviga on pidurdusmaa märjal ja kuival teel lühem, et saaksite juhitavust ja reisi nautida

 

  • Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel
  • Parem haarduvus tundliku juhitavuse ja juhtimise tagamiseks
  • Juhtivate autotootjate kasutuses

 

goodyear rehvid

 

Miks valida see rehv?

 

Roolimistäpsus ja vastupidavus

Uus tugevdatud rehvi ehitustehnoloogia tagab kergema konstruktsiooni ning parendab juhitavust ja kurvide läbimist, vähendab turvise kulumist ja suurendab kütusesäästlikkust.

Haarduvus pidurdamiseks ja juhitavuseks

Rehvides Eagle F1 Asymmetric 3 kasutatud uus haarduvust parandav rehvisegu sisaldab teepinnaga haarduvuse suurendamiseks liimvaiku. See tagab parema haarduvuse märjal ja kuival teel pidurdamiseks ja juhitavuseks.

Lühem pidurdusmaa märjal ja kuival teel

Aktiivse pidurdustehnoloogiaga suureneb pidurdamisel kontaktpind ja paraneb haarduvus. See suurenenud kontaktpind teepinnaga tagab lühema pidurdusmaa märjal ja kuival teel.

 

Goodyear esitleb tänavusel Genfi autonäitusel oma uusimat UHP-klassi suverehvi Eagle F1 Asymmetric 3, mis tagab oluliselt lühema pidurdusteekonna nii kuival kui märjal teel.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 suverehvid

 

Rehvi kulumiskindlus on paranenud tervelt 31 protsenti. Eagle’i tootesarja parimate katsetulemustega rehv on valitud mitme tipptasemel auto, sealhulgas uue Jaguar XFi standardvarustusse.

 

UHP segment on selgelt kasvamas – selle prognoositav aastane liitkasvumäär aastatel 2015 kuni 2020 ületab 3 protsenti. Selles ajavahemikus prognoositakse turu kasvu rohkem kui 9 miljoni ühiku võrra. See on tingitud peamiselt autopargi kasvust sõiduautoturu segmentides C, D ja E, kus autodele paigaldatakse üha sagedamini UHP-klassi rehvid.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 rehvid on tulvil uuest tehnoloogiast. Rehvis on kasutusel Active Braking Technology, mis suurendab pidurdamisel kontaktpinda ja haarduvust, lühendades pidurdusteekonda. Rehvisegusse on lisatud vaiku, mis lisab Goodyeari uuele rehvile haarduvust, muutes pidurdamise kiiremaks ja parandades juhitavust. Täiustatud konstruktsioon parandab juhitavust nii üldiselt kui kurvides, suurendab kütusetõhusust ja vähendab rehvi kulumist.

 

Sõltumatu organisatsiooni DEKRA rehvitestis selgus, et rehvil Eagle F1 Asymmetric 3 on väga hea kulumiskindlus võrreldes teiste tippklassi rehvidega.  Goodyeari uus rehv ületas kolme põhikonkurendi keskmist läbisõitu lausa 11 500 lisakilomeetriga (31 protsendi võrra).

 

Goodyeari tellimusel läbi viidud TÜV SÜDi sõltumatu võrdluskatse tulemused näitavad, et Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pidurdusteekond märjal teekattel on kolme põhikonkurendi keskmisest 2,6 meetrit lühem, kuival teekattel 1,3 meetrit lühem ning juhitavus märjal teel on konkurentide keskmisest 4 protsenti parem. Tulemused näitavad veel  põhikonkurentide keskmisest 10,9 protsenti väiksemat veeretakistust. Goodyeari rehvi veeretakistus on katsetatud rehvimarkide hulgas paremuselt teine.

 

“Meil on väga hea meel, et sel rehvil läheb katsetel jätkuvalt hästi. Eriti rõõmustab meid hiljutine DEKRA katse, mis kinnitab, et uuel rehvil on parimad  läbisõidu näitajad. Meil on hea meel esitleda uut rehvi meie messiboksis tänavusel Genfi autonäitusel,” ütles Goodyeari Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tarberehvide turundusdirektori Alexis Bortoluzzi.

 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 on saadaval 41 mõõdus vahemikus 17 kuni 20 tolli, selle aasta märtsis täiendatakse mõõtude valikut.

Lisainfo Goodyeari kodulehel www.goodyear.ee

 

Leia endale sobivad Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 rehvid siit!