Ostutingimused

ÜLDTINGIMUSED

  1. ÜLDSÄTTED

    1. Üldtingimused kui Kliendilepingu osa. Käesolevad Rehvitakso OÜ Üldtingimused on Rehvitakso OÜ ja Kliendi vahel sõlmitud Kliendilepingu lahutamatu osa.

    2. Mõisted. Üldtingimustes, Kliendilepingus ja pooltevahelises suhtluses kasutatakse mõisteid alljärgnevas tähenduses.

      1. E-pood on veebiaadressil www.rehvitakso.ee asuv Rehvitakso OÜ poolt Klientidele loodud Rehvitakso OÜ poolt müüdavate toodete ostukeskkond.

      2. Rehvitakso OÜ on Eestis registreeritud juriidiline isik, registrikoodiga 11337027, asukohaga Kadaka tee 183c, Tallinn, Eesti, 12618

      3. Klient on juriidiline või füüsiline isik, kes on sõlminud Rehvitakso OÜ-ga Kliendilepingu.

      4. Tarbija on füüsilisest isikust Klient.

      5. Esindaja on juriidilise isiku esindaja, kellel on seadusest või volitusest tulenev õigus Kliendi nimel Kliendikontot kasutada, esitada Tellimusi.

      6. Hinnakiri on Tellimiskeskuses avaldatud Kaupade ning Tellimuse täitmisega seotud teenuste või kulude (transport, pakend vmt) hinnakiri.

      7. Kliendileping on Rehvitakso OÜ ja Kliendi vahel sõlmitud leping, mis sätestab Kaupade müügi üldtingimused.

      8. Kaup on Rehvitakso OÜ poolt E-poe kaudu müüdavad tooted.

      9. Tellimus on Kliendi poolt E-poe kaudu esitatud Kaupade tellimus, milles on fikseeritud vähemalt Kliendi poolt soovitav Kaup, selle kogus, kättetoimetamise koht ja viis ja muud Tellimuse vormis küsitud tingimused. Velgede Tellimus esitatakse e-kirjaga. Tellimuses sisalduvad tingimused, mis erinevad Üldtingimustest või täiendavad neid, loetakse peale Kinnituse saatmist Kliendile Kliendilepingu eritingimusteks.

      10. Kinnitus on Kliendile vahetult pärast Tellimuse sõlmimist edastatav teade, sisaldades Üldtingimusi, Kliendilepingut ning Kaupa puudutavaid üksikasju.

      11. Isikuandmed on füüsilise isiku nimi ja tema identifitseerimist võimaldavad andmed (nimi, isikukood, sünniaeg), isikut tõendava dokumendi andmed, kontaktandmed (aadress, e-post, telefoninumber) ning muud isikuandmed, mis on Rehvitakso OÜ teatavaks saanud seoses Kliendilepingu sõlmimise ja täitmisega.

      12. Isikuandmete töötlemine on igasugune Isikuandmetega tehtav toiming, sealhulgas Kliendi Isikuandmete kogumine, salvestamine, korrastamine, säilitamine, muutmine ja avalikustamine, juurdepääsu võimaldamine, päringute teostamine ja väljavõtete tegemine, kasutamine, edastamine, ristkasutamine, ühendamine, sulgemine, kustutamine või hävitamine, või mitu eelnimetatud toimingut, sõltumata toimingute teostamise viisist ja kasutatavatest vahenditest.

      13. Otsepostitus on igasugune Kliendile e-posti või kirja teel saadetud teave, mis on kavandatud otseselt või kaudselt turundama Rehvitakso OÜ poolt pakutavate kaupu või teenuseid, tõstma Rehvitakso OÜ mainet või edendama Rehvitakso OÜ kliendisuhteid. Info, mis on seotud E-poe kaudu pakutava tootega, haldamise või lepingu täitmisega, ei ole Otsepostitus.

      14. Üldtingimused on käesolevad Rehvitakso OÜ E-poe üldtingimused. 

 

  1. Hind

    1. Kauba hind. E-poes on Kauba juurde märgitud hind koos käibemaksuga. Hinnale lisanduvad transpordikulud ja/või panga teenuste maksumused ja/või muud kulud vastavalt Kliendi tellimusele ja Hinnakirjale.

    2. Utiliseerimistasu. Uute rehvide ostmisel on rehvide hinnale juba lisatud utiliseerimistasu.

    3. Hinnakirja muutmine.  Rehvitakso OÜ on õigus teha Hinnakirjas igal ajal muudatusi sellest ette teatamata.

    4. Maksevahendistest teatamine. Rehvitakso OÜ teatab Tarbijale E-poes hiljemalt tellimisprotsessi alguses vastuvõetavad maksevahendid.

  2. E-poes kuvatud Andmed Kauba kohta Tootjaandmete õigsus.  E-poes kuvatakse Kaupade kohta andmed, mille on esitanud Rehvitakso OÜ-le vastava Kauba tootja. Rehvitakso OÜ ei ole kohustatud tagama ning ei vastuta järgmiste andmete õigsuse ja täielikkuse eest:

  • tootepilt;

  • tarnija või tootja poolt avaldatud toote tehnilised andmed;

  • tarnija või tootja poolt avaldatud andmed toote teiste toodetega asendatavuse, liidestatavuse või koostoimimise võimaluste kohta.

  • tarnija või tootja poolt toote kohta avaldatud kasutusjuhendid ja tootekirjeldused, sertifikaadid;

  • Kui Tarbija teeb vale valiku puuduliku informatsiooni tõttu, on tal õigus lepingust kuludeta taganeda ja nõudakahjude hüvitamist         

         3. TELLIMUS

  1. Rehvide tellimine

  2. Sobiva toote otsimine. Otsingumootorisse on võimalik sisestada sõiduki tüüp ja rehvitüüp ( suverehv, naelrehv, lamellrehv)ning rehvi mõõdud (laius, kõrgus, diameeter). Valides rehvimõõdu ja vajutades „Otsi rehvi" nupule, suunatakse klient edasi nimekirja, kus antud sõiduki tüübile kuvatakse sobivad tooted. Vajutades nimekirjas väljavalitud tootele, saab lugeda lisainformatsiooni antud toote kohta ning kauba sobivuse korral saab kohe valida soovitud koguse.

  3. Klient valib E-Poes soovitavad toote(d) ning lisab need vajutades nuppu „Telli“ Tellimusse („ostukorvi“).

  4. Kinnituseks, et valitud said õiged rehvid õiges koguses, kuvatakse Kliendi valik veelkord, jättes võimaluse kogust (koguseid) muuta ning Kaup ostukorvist kustutada.

  5. Järgnevalt on võimalus kliendil valida, kas soovib Kauba transporti või Kauba kätte saamist rehvitöökojas või Kauba nn. sõiduki alla paigaldamist.

  6. Kui Klient on valinud Kauba transpordi, siis tuleb vajutada nuppu „Eestisisene transport” ja samuti tuleb Kliendil täita andmed Kauba kättetoimetamise aadressi ja kontaktandmete osas, sisestades antud info “Tellija andmed” alla. Kui klient soovib Rehvitakso OÜ´le anda lisajuhiseid, siis tuleb need kirjutada see „Lisainfo“ lahtrisse.

  7. Kui Klient on valinud teenuse „Rehvivahetus” ja vajutanud sellele nupule, siis on Kliendil võimalus valida erinevate Rehvitakso OÜ rehvitöökodade vahel, kuhu tellitud Kaup saadetakse ja millises rehvitöökojas Klient saab sõidukile Kauba sõidukile paigaldada. Kaup saadetakse sellisel juhul laost rehvitöökotta tasuta Rehvitakso OÜ kulul. Rehvivahetuse aja broneerimiseks võetakse Kliendiga ühendust peale rehvide saabumist rehvitöökotta!

  8. Kliendil tuleb kinnitada Tellimuse (valides „Kinnitan tellimus“), kus Klient saab kontrollida andmete õigsust ning valida maksmise viisi.

  9. Peale „Tellija andmete” ja „Kättetoimetamine” andmete sisestamist ja valikute tegemist peab klient järgmisena valima „Maksemeetod´i” .Valikus on mitu maksevõimalust: „Maksa pangalingiga” ; „Maksa tellimuse alusel” ; „Kaardimakse” ; „Montonio järelmaks” ; „Liisi järelmaks” ; „ESTO järelmaks” ; „ESTO 3 järelmaks”.

  10. Järgmiseks sammuks on tellimuse ülevaade nimetusega „Tellimuse kokkuvõte ja kinnitamine”, kus Klient näeb valitud „Toote nime”; „Toote hinda”; „Kogust” ning peale seda tuleb nõustuda „Ostutingimustega” kuhu tühja kasti tuleb klikata ja tekib nn.”linnuke” ning nüüd tellimuse kinnitamiseks tuleb Kliendil vajutada „Kinnita Tellimus”.

  11. Rehvide hoiustamine

    1. Kui Klient ostab e-poest uued rehvid, siis on võimalik ostetud uusi rehve hoiustada tasuta meie töökodades kuni 5 päeva. Teenus on mõeldud selleks, et kui Klient ei soovi koheselt rehvide paigaldust broneerida, siis on võimalik rehvid peale välja ostmist hoiustada 5 päeva Rehvitakso väljastuspunktis ja/või töökodades. Peale rehvivahetuse aja broneerimist, viiakse rehvid tasuta Kliendi poolt valitud Rehvitakso töökotta või Kliendi poolt ette antud aadressile. ( vaata transpordi tingimusi "Transpordi maksumus" ) Kui klient soovib hoiustada rehve pikemalt kui 7 päeva Rehvitakso töökojas/laos, siis lisandub rehvide hoiustamise teenus 2 EUR/ kuni 4 rehvi eest /1 päev. Hooajaline rehvide hoiustamise hindasi vaata siit!

  12. HOIUSTAMISE TINGIMUSED:
  • Rehvitakso garanteerib hoiustatud rehvide säilimise kümne kuu (10) jooksul ning väljastab rehvid arve või isikuttõendava dokumendi alusel esimesel võimalusel.

  • Sõlmitud hoiustamisleping kaotab kehtivuse hoiustamise tähtaja lõppemisel.

  • Hoiustuslepingu tähtaja lõppemisel on Rehvitaksol õigus utiliseerida hoiustaja poolt välja võtmata rehvid.

  • Hoiustatavad rehvid väljastatakse Rehvitakso erinevatest rehvitöökodadest, selleks tuleb 3 (kolm) tööpäeva varem rehvid tellida sobivasse Rehvitakso töökotta, kui aga rehve ei soovita vahetada Rehvitakso töökojas, tuleb hoiustatud rehvidele järgi tulla Rehvitaksotöökotta: Kadaka tee 183c, Tallinnas ( E-R 10 -17 ). Rehvide ettetellimine: 581 000 81 või läbi online broneerimise koos rehvivahetuse teenusega,

  • Hoiustatud rehvide toimetamine kliendi poolt edastatud aadressile teostatakse 1-3 tööpäeva jooksul, teenustasu Tallinna piires 25.- eur / 4 rehvi ja väljaspool Tallinna 35.- eur / 4 rehvi. Kui rehvid on velgedel, siis teenustasu Tallinna piires 35.- eur / 4 rehvi velgedel ja väljaspool Tallinna 50.- eur / 4 rehvi velgedel.

  • Enne tähtaegselt väljastatud rehvide eest tasutud hoiutasu ei tagastata.

  • Hoiustamise eest tasumine tähendab nõustumist lepingutingimustega.

  1. Kauba ehk rehvide ostmisel e-poest vahetatakse kõikide rataste ventiilid. Kõikide uute rehvide ostjate sõidukitel vahetatakse välja ventiilid (v.a rehvirõhu anduriga ventiilid) , kus ühe ratta ventiill koos vahetusega maksab 2 eur/tk, mis lisandub rehvivahetuse hinnale. Rehvivahetuse eest tasmine toimub kohapeal sularahas või kaardimaksega . Töökoja klienditeenindajal on õigus keelduda sularaha väljastamisest, kui kassas ei ole piisavalt raha või puudub vahetusraha.

  2. Tarneajad Kauba tellimisel

     Kui Klient tellib rehvid koos rehvivahetusega Rehvitakso rehvitöökojas, siis

  • kui rehvid on meie laos (märgitud LAOS või KADAKA LAOS), võetakse Teiega telefoni teel ühendust hiljemalt 48h jooksul tööpäeval ning lepitakse kokku rehvivahetuse aeg. 

  • kui rehvid on tootja laos (märgitud tarneajaga), siis rehvid jõuavad rehvitöökotta vastavalt märgitud tarneajaks ja Teiega võetakse telefoni teel ühendust ning lepitakse kokku rehvivahetuse aeg.  NB! Nädalavahetusel rehvide väljastust ei toimu!

    Kui Klient tellib rehvid ise järgi tulemisega Rehvitakso rehvitöökotta, siis

  • kui rehvid on meie laos (märgitud LAOS või KADAKA LAOS), siis saab rehvidele järgi tulla 48h pärast tööpäeval. Teiega võetakse telefoni teel ühendust, kui saate rehvidele järgi tulla! 

  • kui rehvid on tootja laos (märgitud tarneajaga), siis rehvid jõuavad rehvitöökotta vastavalt märgitud tarneajaks. Teiega võetakse telefoni teel ühendust, kui saate rehvidele järgi tulla!  NB! Rehve hoiustame töökojas tasuta 3 tööpäeva, peale seda tuleb kliendil tasuda hoiustamise tasu 2 eur/1-4 rehvi/1 päev. Nädalavahetusel rehvide väljastust ei toimu!

    Kui Klient tellib rehvide transpordi, siis

  • kui rehvid on meie laos (märgitud LAOS või KADAKA LAOS), siis rehvid jõuavad soovitud sihtkohta Tallinnas , hiljemalt 48h jooksul tööpäeval ja Soome 3-7 tööpäeva jooksul. Vedaja võtab kliendiga ühendust, et kokkuleppida rehvide üleandmise aeg! 

  • kui rehvid on tootja laos (märgitud tarneajaga), siis rehvid jõuavad soovitud sihtkohta vastavalt märgitud tarneajaks. Vedaja võtab kliendiga ühendust, et kokkuleppida rehvide üleandmise aeg!  NB! Nädalavahetusel rehvide väljastust ei toimu! Transpordikulu olenemata rehvi kogusest on Eesti piires 10 (kümme) eurot ehk Rehvitakso toimetab rehvid soovitud aadressile 10 euro eest, mille peab Tellija tasuma. Soome transpordil lisandub rehvide tarneajale transport Soome vedamise aeg 3-7 tööpäeva.

    Kui Klient tellib rehvid tellimuse alusel siis,

  • tellimuse kinnitus on Teie e-maili saadetud, mille alusel saate rehvide eest tasuda! Arve saadetakse Teile 3 (kolme) tööpäeva jooksul​ peale tellimuse eest tasumist. Tasumise info leiate e-mailile saadetud tellimuse kinnituselt. Tellimuse alusel tasumine peab toimub 24h jooksul, vastasel juhul tellimus tühistatakse! Eelpool nimetatud tarneajad hakkavad kehtima peale raha laekumist meie kontole!

     Kui Klient tellib rehvid järelmaksu alusel siis,

  • peale edukat järelmaksu lepingu sõlmimist kehtivad kõik eelpool nimetatud rehvide transpordi ja rehvivahetusega seotud tingimused.

  • NB! E-poest tellitud rehvide paigalduse hinnale lisandub alati ventiilide paigalduse tasu, milleks on 2 eurot ühe ratta kohta. ( sisaldab ventiili ja selle paigaldust). Olenemata, kas ventiilid on uued või vanad, vahetatakse need alati välja, et saaksime garanteerida rehvides õhu pidamise ja Teie turvalisuse tagamist. Ei kehti sõidukitele, millele on juba paigaldatud anduritega ventiilid! Rehvivahetuse hindadega saate tutvuda SIIT

14 . Velgede tellimine

  1. Rehvitakso OÜ teeb Kliendile hinnapakkumise hiljemalt järgmisel tööpäeval. 

  2. Kui Klient on välja valinud sobivad veljed, siis tuleb Kliendile saata e-mail aadressile kadaka@rehvitakso.ee info: mudeli number ja auto andmed (mudel ning rehvi mõõdud).

  3. Velgede ostu sooritamist tuleb alustada kategooria „Veljed“ alt ning sealt suunatakse klient „Konfiguraatorisse“, kus valides sobiva automargi, kuvatakse Kliendile mudeli nimetused.

  4. Tellimuse kehtivus. Tellimus loetakse kehtivaks, kui Rehvitakso OÜ on saatnud Kliendile Kinnituse, mis sisaldab viidet Tellimusele, Kliendilepingule ja Üldtingimustele. Kui Üldtingimustes ei ole sätestatud teisiti, ei ole Kliendil õigust Tellimust tühistada või sellest taganeda. Tellimuse alusel pakkumine/tasumine kehtib 24h jooksul või kuniks kaupa jätkub või kui toote hind ei ole muutunud.

  5. Taganemise õigus. Rehvitakso OÜ-l on õigus Kliendilepingust sanktsioonideta taganeda ning jätta tellitud kaup üle andmata kui:

    1. kaup on laost otsa saanud; Rehvitakso OÜ või kaasatud kolmandad isikud ei tarni enam tellitud Kaupa; kauba hinda või omadusi on E-Poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu; Klient rikub Üldtingimusi.

  6. Täitmise võimatus. Kui Rehvitakso OÜ-l ei ole võimalik Lepingut täita, võetakse Kliendiga ühendust ning tagastatakse tasutud summa nii ruttu kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

  7. Tellimus loetakse leping sõlmituks alates hetkest, kui tellimuse eest on täielikult tasutud (raha on laekunud Rehvitakso OÜ kontole).

  8. Tarbija (eraisiku) taganemisõigus

    1. Tarbijal (eraisikul) on õigus põhjust avaldamata taganeda Kliendilepingust 14 päeva jooksul.

    2. TELLIMUSE TÄITMINE

      1. Maksetingimused. Klient tasub Kauba eest vastavalt Kliendilepingule. Kliendile väljastatakse arve, mis kuulub tasumisele enne kauba väljastamist.

      2. Kliendil on võimalus valida sobilik internetipank või järelmaks ( Liisi järelmaks, Montonio järelmaks, Esto järelmaks, Esto3 järelmaks)

      3. Kauba eest tasumiseks. Kliendil on võimalus tasuda oma tellimuse eest krediitkaardiga (Visa, MasterCard). Pärast tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Montonio Finance OÜmaksekeskkonda. Eeltäidetud maksekorraldusel on kirjas tasumisele kuuluv summa. Pärast kaardinumbri, turvakoodi (3-numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Montonio Finance OÜ tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme.

      4. Kui Klient on makse sooritanud, siis tuleb Kliendil tagasi www.rehvitakso.ee veebilehele, kust ostu sooritasite (internetipangas nupud: „tagasi kaupluse teenustele", „tagasi kaupmehe juurde").

      5. Kliendil on võimalus tasuda ülekandega valides „Maksa tellimuse alusel“. Tellimuse eest tuleb Kliendil tasuda 24h jooksul, peale seda tühistatakse Kliendi tellimus.

      6. Raha laekumisel ettevõtte kontole alustab Rehvitakso OÜ viivitamatult kauba kättetoimetamist klientidele. Kui arve tasumine või laekumine toimub puhkepäeval, siis kättetoimetamise protsess käivitub järgneval tööpäeval.

      7. Kättetoimetamine. Kaup toimetakse Kliendile kätte Kliendi poolt Kliendilepingus märgitud viisil. Rehvitakso OÜ kohustused loetakse täidetuks, kui Rehvitakso OÜ või tema ülesandel tegutsev kolmas isik (vedaja, kuller, postiasutus vmt) on Kliendilepingus määratud tähtpäeval või tähtaja jooksul (nende puudumisel tähtaja jooksul, mida võib asjaolusid arvestades mõistlikult oodata): 

        1. toimetanud Kauba Kliendi poolt nimetatud aadressile;

        2. andnud Kliendile üleantava Kauba üle Kliendi esindajale.

      8. TähtaegRehvitakso OÜ täidab tellimuse hiljemalt 30 päeva jooksul, kui Kliendilepinguga ei ole kokku lepitud teisiti.

    3. Kliendilepingu puhul, mille esemeks on asja üleandmine, hakkab käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud taganemise tähtaeg kulgema päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusse või kui lepingu kohaselt tuleb tarbijale üle anda mitu asja, mis toimetatakse kohale eraldi, päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud viimase asja füüsiliselt enda valdusse.

    4. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Tarbija ühemõttelise avaldusega (nt posti või e-postiga saadetud kiri) teavitama Rehvitakso OÜ-d punktis XX toodud kontaktandmetel oma otsusest taganeda Lepingust. Tarbija võib selleks kasutada taganemisavalduse tüüpvormi, mis ei ole kohustuslik. Taganemisavalduse tüüpvorm on kättesaadav siit. Taganemise näidisjuhendiga saab täpsemalt tutvuda siin. Taganemiseavaldusse tuleb märkida lisaks Kliendi kontaktandemetele ostetud Kauba mõõt, mudel, tootja nimi ning taganemise põhjus.

    5. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Tarbija saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu.

    6. Kui Tarbija taganeb Lepingust, tagastab Rehvitakso OÜ Tarbijale kõik Tarbijalt saadud maksed viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Rehvitakso OÜ saab teada Tarbija otsusest Lepingust taganeda.

    7. Rehvitakso OÜ-l on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Rehvitakso OÜ on Kliendilepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Tarbija on esitanud tõendid, et asi on tagasi saadetud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

    8. Tarbija kohustub taganemisavalduse esitamisel saatma asja tagasi või andma selle Rehvitakso OÜ-le üle viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil Tarbija teatas Rehvitakso OÜ-le oma Lepingust taganemisest.

    9. Tarbija on asja tagastamise tähtajast kinni pidanud, kui saadab asja tagasi enne 14-päevase tähtaja lõppu.

    10. Tarbija vastutab üksnes asja väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud asja kasutamisest muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

    11. Asja tagastamise otsesed kulud katab Tarbija, milleks on transpordi kulu Tallinna siseselt 20 eur, kui Rehvitakso toob enda rehvitöökojast rehvid lattu tagasi. Kui vaja tellida logistikafirma kauba tagastamiseks üle Eesti, siis on transpordi tasu 30 eur, lisaks lisandub laotegevus kulud 10 eur. 

    12. Kui Tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Rehvitakso OÜ Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

    13. Kauba tagastamine. Klient tagastab Kauba omal kulul ja originaalpakendis. Kliendi poolt tagastatud kaup peab olema kasutamata ja puhas. Rehvidega ei tohi olla sõidetud, samuti ei tohi rehvid olla velgedele paigaldatud ja demonteeritud. Velgedega ei tohi olla sõidetud.

    14. Tarbija taganemisõigust ei kohaldata:

      1. Lepingutele, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti;

      2. Lepingutele, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

  9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

    1. Nõusolek. Rehvitakso OÜ veebilehe kasutamisel, Tellimise esitamisel annab Klient Rehvitakso OÜ nõusoleku tema Isikuandmete töötlemiseks.

    2. Eesmärgid Kliendi Isikuandmete töötlemisel:

      1. Kliendi identifitseerimine;

      2. Kliendi ees võetud kohustuste täitmine;

      3. Kliendiga suhtlemine ja talle Rehvitakso OÜ toodete pakkumiste edastamine;

      4. kliendibaasi haldamine ja analüüsimine, et parandada teenuste ja toodete kättesaadavust, valikut, kvaliteeti jmt ning teha Kliendile parimaid pakkumisi;

      5. kampaaniate korraldamine ja kliendirahulolu uuringute teostamine;

      6. Kliendi maksekohustuse täitmise tagamine;

      7. Kliendi käitumise analüüsimine E-poe ja Rehvitakso OÜ veebilehe rehvitakso.ee kasutamisel;

      8. Seaduses sätestatud kohustuste täitmine või seaduses lubatud kasutusviiside rakendamine.

    3. Kontrolli õigus. Rehvitakso OÜ -l on õigus kontrollida ja täiendada Kliendi isikuandmeid avalikest allikatest ja muudest õiguspäraselt ligipääsetavatest allikatest saadavate andmetega.

    4. Edastamine. Rehvitakso OÜ teeb koostööd isikutega, kellele Rehvitakso OÜ võib edastada (ja küsida, vastu võtta) vastava koostöö raames ja eesmärgil Kliendiga seotud andmeid, sh isikuandmeid. Sellisteks isikuteks võivad olla kliendirahulolu uuringut korraldavad ettevõtted, võlgade sissenõudmisteenuse osutajad, maksehäireregistrid, IT partnerid, postiteenust vahendavad või osutavad isikud jms asutused ja organisatsioonid. Rehvitakso OÜ ei võõranda, rendi ega anna muul viisil kolmandatele isikutele üle või kolmandate isikute kasutusse Kliendi andmeid.

    5. Isiku õigused. Isikuandmete töötlemisel on Kliendil kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, millest olulisemad on:

      1. õigus saada Rehvitakso OÜ-lt  teavet tema kohta kogutud isikuandmete kohta 7 tööpäeva jooksul arvates Rehvitakso OÜ-le vastava kirjaliku avalduse esitamisest;

      2. õigus nõuda ebaõigete isikuandmete parandamist;

      3. õigus keelata tema kontaktandmete kasutamist reklaami ja pakkumiste saatmiseks;

      4. õigus nõuda isikuandmete töötlemise lõpetamist, kui isikuandmete töötlemine ei ole seaduse alusel lubatud;

      5. õigus pöörduda Rehvitakso OÜ-i, isikuandmete volitatud töötleja, Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õigusi.

    6. Reklaamiks ja pakkumisteks ei loeta teateid, mis on seotud Lepingu täitmisega.

    7. Rehvitakso OÜ on õigus salvestada kõiki sidevahendite (e-posti, telefoni vm) teel antud Kliendi teateid ja korraldusi, samuti teavet ja muid toimingud, mis Klient on teinud ning vajadusel kasutada neid salvestisi korralduste või muude toimingute tõendamiseks.

  10. Otsepostitused

    1. Tellimise esitamisel annab Klient Rehvitakso OÜ-le nõusoleku endale Otsepostitusega kommertsteadaannete saatmiseks.

    2. Kui Klient ei soovi Otsepostitusi saada, saab ta vastava soovi edastada Rehvitakso Oü´sse e-maili aadressile: info@rehvtakso.ee

  11. ÕIGUSKAITSEVAHENDID ja Pretensioonide esitamise kord

    1. Kliendil on õigus Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele: 1) nõuda kohustuse täitmist; 2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; 3) nõuda kahju hüvitamist; 4) taganeda lepingust või öelda leping üles; 5) alandada hinda; 6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

    2. Kliendil on õigus Kauba puuduse ilmnemisel pöörduda Rehvitakso OÜ poole punktis XX toodud aadressil.

    3. Rehvitakso OÜ vastutus on piiratud Kliendilepingu alusel konkreetse Kliendilepingu hinnaga (tingimus ei kohaldu Tarbijast Kliendile). Rehvitakso OÜ ei vastuta Kliendi süül Kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud Kauba ebaõige hoiustamise või sihtotstarbevastase kasutamise tulemusena. Rehvitakso OÜ ei vastuta Kauba puuduste eest, kui Kauba Kliendile kättetoimetamisest on möödunud rohkem kui kaks aastat. Kui Kliendilepingu pooleks ei ole Tarbija, siis Rehvitakso OÜ ei vastuta ka Kauba puudusest tingitud mistahes kaudse või mittevaralise kahju eest ning kahju eest, mis on tekkinud kolmandale isikule.

    4. Puudustega Kaup

      1. Puudusega Kauba asendamisel on Klient kohustatud Rehvitakso OÜ-i nõudel puudusega toote Rehvitakso OÜ-le tagastama. Rehvitakso OÜ kannab toote tagastamisega vahetamisega seotud transpordikulud.

      2. Teade Kauba puuduste (defekti kirjeldus, võimalusel fotod ning Tellimuse number) avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates teate kättesaamisest.

      3. Kui Rehvitakso OÜ ei ole Tarbija kaebust lahendanud või Tarbija ei nõustu Rehvitakso OÜ lahendusega, võib Tarbija esitada kaebuse Tarbijakaitseameti kaudu tarbijakaebuste komisjonile, mis vaatab asju läbi tasuta (vt täpsemalt  www.komisjon.ee) või kohtule. Lisaks on võimalik pöörduda internetipõhisele vaidluste lahendamisel platvormil ODR-i poole (vt täpsemalt  http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    5. Isikuandmete töötlemise rikkumine

      1. Kliendil on õigus igal ajal esitada pretensioone oma Isikuandmete töötlemise osas, sealhulgas nõuda enda kohta käivate Isikuandmete töötlemise lõpetamist, avalikustamise või Isikuandmetele juurdepääsu võimaldamise lõpetamist ja/või kogutud andmete kustutamist või hävitamist, kui selline õigus tuleneb isikuandmete kaitse seadusest või muust õigusaktist. Kliendil on tal õigus pöörduda isikuandmete rikkumise lõpetamise nõudega Rehvitakso OÜ poole. Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma Isikuandmetest tulenevate õiguste kaitseks Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole.

  12. Müügigarantii tingimused

    1. Kõikidele Rehvitakso OÜ-i poolt müüdud toodetele kehtib tootjatehase poolt antud garantii 2 aastat. Tootjatehase poolt antud garantii katab nii toote materjali kui ka tootmisest (tootmisprotsessist) tulenevad vead.

    2. Garantii alla ei kuulu alljärgnevad rehvide ja/või velgede vigastused ja valest kasutamisest tingitud juhtumid:

      1. rehvid, milliseid on kasutatud üle mustri kulumispiiri;

      2. rehvide ja/või velgede vigastused, mis on tekkinud teeolude tõttu;

      3. rehvide ja/või velgede vigastused, mis on tekkinud õnnetusjuhtumite (avarii, tulekahju vms) tagajärjel;

      4. vigastused, mis on tekkinud rehvide ja/või velgede valest ekspluateerimisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, balansseerimata rattad, rikkis amortisaatorid, auto ülekoormus, kettide kasutamine, naelutamine, võidusõit, off-road jms);

      5. remonditud ning taastatud rehvid;

      6. tahtlikult rehvidele ja/või velgedele tekitatud vigastused.

    3. Müügigarantii andja on Rehvitakso OÜ.

    4. Garantii taotlemise aluseks on garantii taotleja poolt saadetud koopia ostuarvest koos vea kirjelduse ja taotleja kontaktandmetega Rehvitakso OÜ e-mailile: kadaka@rehvitakso.ee

    5. Pärast garantiitaotluse esitamist võtab Rehvitakso OÜ garantii taotlejaga ühendust 2-7 tööpäeva jooksul.

    6. Lepingutingimustele mittevastavale tootele tehakse ekspertiis. Kui läbiviidud ekspertiis tõestab materjali- või tootmisvea, siis rehv parandatakse, asendatakse uuega või hüvitatakse rahaliselt. Rehvitakso OÜ vahendab kauba parandamist, vahetamist või kompenseerimist tootja ja kliendi vahel.

    7. Rehvitakso OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega mittenõustumise korral suunatakse väidetavate puudustega toode erapooletusse ekspertiisi. Kui erapooletu ekspertiisi tulemus ühtib Rehvitakso OÜ poolt vahendatud ekspertiisi tulemusega, siis katab ekspertiisi kulud garantii taotleja. Ekspertiisi aeg on sellisel juhul maksimaalselt 3 kuud.

    8. Kui ilmneb, et tegemist ei olnud garantiijuhtumiga, on klient kohustatud Rehvitakso OÜ-ile hüvitama: puudustega toote saatekulud Rehvitakso OÜ-i ja tagasi garantii taotlejale; erapooletu ekspertiisi kulud ning sellega seonduvad saatekulud.

    9. Rehvitakso OÜ hüvitab müügigarantii ajal toote parandamise või asendamisega kaasnevad kulud.

  13. UTILISEERIMISE KOHUSTUS

    1. Rehvitakso OÜ on liitunud tootjavastutusorganisatsiooniga MTÜ Eesti Rehviliit.

    2. Kui Tarbija on uute rehvide soetamisel maksnud utiliseerimistasu, siis on Tarbijal õigus kasutamiskõlbmatud või vanad rehvid Rehvitakso OÜ-le tagastada ja Rehvitakso OÜ lasub tootjavastutuse kohustus need rehvid nõuetekohaselt utiliseerida.

    3. Rehvide tagastamine toimub tarbija enda kulul.

  14. Muud tingimused

    1. Muutmine.Rehvitakso OÜ -il on igal ajal õigus ühepoolselt muuta käesolevaid Üldtingimusi. Üldtingimuste muutmine ei kehti Tellimuste suhtes, mille kohta on Kliendile saadetud Kinnitus.

    2. Kontakt. Rehvitakso OÜ kontaktandmed on: e-posti aadress: info@rehvitakso.ee