Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Goodyear’i tipptasemel rehvid "Eagle F1 Asymmetric 5" - ühendab luksusliku mugavuse ülimalt hea pidavusega märjal teel ning suurepärase juhitavusega kuivades oludes.

 

  • Populaarse ja eduka "Eagle F1 Asymmetric 3" järeltulija.

  • Innovaatiline tehnoloogia, mis on võimaldanud märkimisväärsed edusammud märjal teel pidurdamisel ja kuival juhtimisel, ilma et peaks tegema kompromissi sõidumugavuse või teemüra arvelt.

  • Plaan kasvatada UHP-rehvide (järgmise põlvkõnna "Ultra High Performance" rehviklass) segmendis osakaalu. Jõuavad sel aastal turule, sobides autodele Volkswagen Golfist kuni Porsche 911-ni.

 

 

 

Goodyear on välja kuulutanud oma järgmise põlvkonna Ultra High Performance (UHP) rehvid - Eagle F1 Asymmetric 5. Tuntud rehvitootja kõigile teedele sobiva tipprehvi väljatoomisega on Goodyear suutnud valmistada rehvi, mis toob esmakordselt kasutajateni tehnoloogia, mille abil saab märgatavalt paremini pidama märjal teel, ühtlasi on tänu paremale haakuvusele teega paranenud juhitavus ning see kõik ei tule sõidumugavuse ega salongi kostva teemüra arvelt. 

 

Kuidas on sellised rehvid tehtud?

Selline lai võimekus on võimalik tänu Goodyeari arendusosakonnale, kus on leiutatud kõrgtehnoloogiliselt puhastatud koostisosa, mis ühendab vihmase ilma rehvi võimekuse kuivade olude omaga. Rehvi osa, mis on teega kontaktis, suureneb pidurdades - tehnoloogia, mis seni on olnud kasutuses pigem ringraja autode rehvides. See annabki parema tulemuse vihmasel teel pidurdamisel, mis on 4 protsenti lühem, kui Eagle F1 Asymmetric 3 puhul. 

Goodyeari pingutused optimeerimaks rehvi sooritust, vähendades mustri osa pehmust ja paindlikkust on vilja kandnud. Tulemus on terav ja täpne teega ühendumine, parem haarduvus ning efektiivne ja puhas kiirendus. Ühtlasi on täiustunud tagasiside, mille juht saab läbi rooli, luues kommunikatiivsema ja kindlama juhtimiskogemuse. 

 

Kasutatud on uut tehnoloogiat, mis vajutab pidurdades rehvi laiemaks, suurendades teega kontaktis olevat ala. 

 

 

Rehvid jõuavad teedele juba sel aastal

Goodyear tutvustab uue rehvimudeli esimesi variatsioone juba veebruari ja mai vahel. Aasta teises pooles lisandub neid veelgi. Pakkuma hakatakse 17 kuni 22 tolliseid rehve, laiusega 205-315mm ja küljeprofiiliga 50-25. Goodyear on teinud suverehvid spetsiaalse sobivuse erinevatele automarkidele, alates Volkswagen Golfist kuni luksuslikematele autodele nagu C-klassi Mercedesed,  BMW 3. seeria ning Porsche 911 standardversioonid. 

 

Uus rehviseeria tugevdab Goodyeari positsiooni, et jätkata iga-aastast korralikku 8,3 protsendilist kasvu, mida seni on toonud 17tolliste ja suuremate UHP-klassi rehvide segment alates 2012. aastast.  Nüüdseks teeb Goodyear 22 protsenti kogu suverehvide müügist. Väikeautode müüginumbritele ennustatakse samuti kasvu 17,5 protsendilt 18,2 protsendi peale, seda aastaks 2023. Arvestades UHP-klassi rehvide iga aastast nõudluse kasvu Põhja- ja Ida-Euroopas 18-25 protsenti, alates 2012. aastast, kasvab tõenäoliselt ka Eagle F1 Asymmetric 5 rehvi olulisus autoturul. 

 

 

Kas teadsid, et...

Goodyear on maailma suurimaid rehvitootjaid. Peamised konkurendid on Bridgestone, Michelin ja Continental. Goodyear’is töötab ligi 64 000 inimest, aidates rehve toota pea viiekümnes tootmiskeskuses 22-s eri riigis üle maailma. Rohkem infot Goodyeari rehvide kohta leiad siit


 

Eagle F1 Asymmetric 5 suverehvid on peagi meie e-poes saadaval, seniks küsi saadavust ja hinda siit: info@rehvitakso.ee

 


 

Päringuvorm