Goodyear rehvid

Goodyear rehvid

Goodyear on maailma suurimaid rehvitootjaid. Peamised konkurendid on Bridgestone, Michelin ja Continental. Goodyear’is töötab ligi 64 000 inimest, aidates rehve toota pea viiekümnes tootmiskeskuses 22-s eri riigis üle maailma. Rohkem infot Goodyear rehvid ja teiste toodete kohta leiad siit

 

Suverehvid Goodyear EfficientGrip Performance 2 on uus mudel 2020 aastal, mis on läbi teinud märkimisväärse arengu.

 

GoodYear’il on väljas uued suverehvid mudelinimega EfficientGrip Performance 2 ning need on mitmes mõttes kõva areng võrreldes eelmistega.

 

 

 

Kevad juba paistab ja paljudele autoomanikele tähendab see, et peatselt seisab ees rehvivahetus. Sellest on loomulikult teadlikud ka rehvitootjad ja just algavaks hooajaks on Goodyear valmis saanud uued rehvid, mis kannavad nime "EfficientGrip Performance 2".

 

Mis teeb need rehvid eriliseks?

 

On tavaline, et uued rehvimudelid on veidi paremad, kui eelmised. Käesolevate rehvide erilisus seisneb korralikus arenguhüppes. Võrreldes sama seeria eelmiste rehvide, Efficient Grip Performance’dega, on uutele rehvidele antud 50% rohkem kilomeetreid. Hea küll, GoodYear’i rehvidega võrreldes on kilometraaž suurenenud, aga kuidas on lood teiste tootjatega? Turul saadaolevatest uuematest rehvidest on kõnealuste rehvide läbitav kilometraaž 20% pikem (11 000km), kui lähimal konkurendil Michelinil. Suurenenud kilometraaž tähendab, et samade rehvidega saab kauem läbi, seda keskmiselt isegi paari hooaja jagu.

 

 

 

Kusjuures konkurents ei ole nõrk, testimisel olid sellised mudelid nagu Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005 ja Pirelli Cinturato P7 Blue. Varasemast elastsem rehvisegu ei lase kehvadel teedel rehvipinnale mõrasid tekitada, hoides seeläbi rehvi kauem heas konditsioonis.

 

Pidurdamine

 

Lisaks läbitavale vahemaale on rehvide puhul teine väga oluline parameeter - pidamasaamine. Jällegi selgus, et Goodyear EfficientGrip Performance 2 rehvidega saab kõige kiiremini pidama ning seda nii märjal kui ka kuival teel.

 

 

Veel võib välja tuua just märjal teel pidurdamise, mis peaks nende rehvidega olema parem kui kunagi varem. Vähendatud on rehvipinna jäikust, mis aitab vett rehvi alt kõrvale juhtida. Elastsem rehvikoostis suurendab kokkupuudet teega ka krobelisel teekattel.

 

 

 

Võrreldes varasemaga on need suverehvid laiemate keskmiste osadega ehk nn ribidega, mis jällegi annab rohkem kokkupuudet teekattega ja võimaldab teha kiireid manöövreid ning ümber takistuste põikamisi ilma juhitavust kaotamata.

 

 

 

Et rehvitööstus areneb pidevalt, siis on rehvid järjest kõrgtehnoloogilisemad ja lisadega, mida ajalooliselt pole rehvidel olnud. Goodyear EfficientGrip Performance 2 suverehvid on sisse-ehitatud veljeservakaitsega, mis kaitseb rehvi ja velge näiteks löökaugust läbi sõitmisel või vastu äärekivi põrkamisel.

 

 

Rehvitakso kogenud spetsialistid on mudelile oma õnnistuse andnud ning tegu on kindla ostusoovitusega, tänu millele sõidad väga tõenäoliselt samade rehvidega kaks hooaega kauem ning naudid paremat teelpüsimist.

 

Osta Goodyear rehvid - EfficientGrip Performance 2 meie e-poest vajutades SIIA ning saad need soodsamalt kui rehvitöökojast või rehvipoest. Kogu rehvide valik saadaval peagi meie e-poes, seniks küsi mõõtu ja pakkumist siit: info@rehvitakso.ee

 

Goodyeari kontseptsioonirehvid

 

Goodyeari kontseptsioonirehvide eesmärk on suurendada kujutlusvõimet ja käivitada arutelu tulevaste liikuvusprobleemide ja nendega tegelemiseks vajalike tehnoloogiate üle. Ehkki need on puhtalt kontseptuaalsed kujundused, on mõned nendes katsetes esiletoodud tehnoloogiad - näiteks mittepneumaatilised konstruktsioonid või intelligentsed rehvivõimed - inspireeritud olemasolevatest toodetest või ettevõttes käimasolevatest uurimis- ja arendusprojektidest. Kontseptsioonide muud osad ja nende taga olev mõtlemine võiksid saada edaspidiste liikuvuslahenduste aluseks.

 

 

 

Goodyear suverehvid 2019 uus mudel Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

 

Goodyear’i tipptasemel rehv: uus "Eagle F1 Asymmetric 5" ühendab luksusliku mugavuse ülimalt hea pidavusega märjal teel ning suurepärase juhitavusega kuivades oludes.

 

  • Populaarse ja eduka "Eagle F1 Asymmetric 3" järeltulija.

  • Innovaatiline tehnoloogia, mis on võimaldanud märkimisväärsed edusammud märjal teel pidurdamisel ja kuival juhtimisel, ilma et peaks tegema kompromissi sõidumugavuse või teemüra arvelt.

  • Plaan kasvatada UHP-rehvide (järgmise põlvkõnna "Ultra High Performance" rehviklass) segmendis osakaalu. Jõuavad sel aastal turule, sobides autodele Volkswagen Golfist kuni Porsche 911-ni.

 

 

 

Goodyear on välja kuulutanud oma järgmise põlvkonna Ultra High Performance (UHP) rehvid - Eagle F1 Asymmetric 5. Tuntud rehvitootja kõigile teedele sobiva tipprehvi väljatoomisega on Goodyear suutnud valmistada rehvi, mis toob esmakordselt kasutajateni tehnoloogia, mille abil saab märgatavalt paremini pidama märjal teel, ühtlasi on tänu paremale haakuvusele teega paranenud juhitavus ning see kõik ei tule sõidumugavuse ega salongi kostva teemüra arvelt. 

 

Kuidas on sellised rehvid tehtud?

Selline lai võimekus on võimalik tänu Goodyeari arendusosakonnale, kus on leiutatud kõrgtehnoloogiliselt puhastatud koostisosa, mis ühendab vihmase ilma rehvi võimekuse kuivade olude omaga. Rehvi osa, mis on teega kontaktis, suureneb pidurdades - tehnoloogia, mis seni on olnud kasutuses pigem ringraja autode rehvides. See annabki parema tulemuse vihmasel teel pidurdamisel, mis on 4 protsenti lühem, kui Eagle F1 Asymmetric 3 puhul. 

Goodyeari pingutused optimeerimaks rehvi sooritust, vähendades mustri osa pehmust ja paindlikkust on vilja kandnud. Tulemus on terav ja täpne teega ühendumine, parem haarduvus ning efektiivne ja puhas kiirendus. Ühtlasi on täiustunud tagasiside, mille juht saab läbi rooli, luues kommunikatiivsema ja kindlama juhtimiskogemuse. 

 

Kasutatud on uut tehnoloogiat, mis vajutab pidurdades rehvi laiemaks, suurendades teega kontaktis olevat ala. 

 

 

Rehvid jõuavad teedele juba sel aastal

Goodyear tutvustab uue rehvimudeli esimesi variatsioone juba veebruari ja mai vahel. Aasta teises pooles lisandub neid veelgi. Pakkuma hakatakse 17 kuni 22 tolliseid rehve, laiusega 205-315mm ja küljeprofiiliga 50-25. Goodyear on teinud suverehvid spetsiaalse sobivuse erinevatele automarkidele, alates Volkswagen Golfist kuni luksuslikematele autodele nagu C-klassi Mercedesed,  BMW 3. seeria ning Porsche 911 standardversioonid. 

 

Uus rehviseeria tugevdab Goodyeari positsiooni, et jätkata iga-aastast korralikku 8,3 protsendilist kasvu, mida seni on toonud 17tolliste ja suuremate UHP-klassi rehvide segment alates 2012. aastast.  Nüüdseks teeb Goodyear 22 protsenti kogu suverehvide müügist. Väikeautode müüginumbritele ennustatakse samuti kasvu 17,5 protsendilt 18,2 protsendi peale, seda aastaks 2023. Arvestades UHP-klassi rehvide iga aastast nõudluse kasvu Põhja- ja Ida-Euroopas 18-25 protsenti, alates 2012. aastast, kasvab tõenäoliselt ka Eagle F1 Asymmetric 5 rehvi olulisus autoturul. 

 

 

Kas teadsid, et...

Goodyear on maailma suurimaid rehvitootjaid. Peamised konkurendid on Bridgestone, Michelin ja Continental. Goodyear’is töötab ligi 64 000 inimest, aidates rehve toota pea viiekümnes tootmiskeskuses 22-s eri riigis üle maailma. Rohkem infot Goodyear rehvid ja teiste toodete kohta leiad siit


 

Eagle F1 Asymmetric 5 suverehvid on peagi meie e-poes saadaval, seniks küsi saadavust ja hinda siit: info@rehvitakso.ee

 

 

Goodyear talverehvid 2015 mudelid

 

AUHINNATUD TALVEREHVID! Goodyear toob turule neli auhinnatud talverehvi

Goodyear UltraGrip Ice ArcticGoodyear rehvid kõige soodsamalt Rehvitakso e-poest! Goodyear esitles kahte uut naastrehvi UltraGrip Ice Arctic ja UltraGrip Ice Arctic SUV ning kahte uut lamellrehvi UltraGrip Ice 2 ja UltraGrip 9. Uued rehvid on saanud sõltumatutes rehvikatsetes suurepäraseid tulemusi – Test Worldi katsetes edestas UltraGrip Ice Arctic SUV põhikonkurente neljas kategoorias kuuest ning UltraGrip Ice 2 valiti parimaks neljas kategoorias.

 

OSTA GOODYEAR ULTRA GRIP ICE ARTIC REHVID SIIT!

 

Uue põlvkonna naastrehv UltraGrip Ice Arctic

Goodyeari uuel naastrehvil UltraGrip Ice Arctic on revolutsioonilised naastud paremaks pidamiseks ja lühemaks pidurdusmaaks jääl. Karmi talvekliimasse loodud rehv võeti Põhjamaades hästi vastu – sellest annavad tunnistust võidud erinevate sõltumatute ajakirjade poolt läbi viidud testides ning positiivsed arvustused testisõitjate programmis osalejatelt.

Goodyeari rehvi naastudel on uuenduslik kuju, mis võimaldab naastul paremini säilitada suunatud asendit, mis parandab rehvi pidamist jääl. Parema veojõu saavutamiseks teel on naastul terav esiserv, mis tagab ka kiirendamisel parema pidamise jääl. Naastu laiem tagaserv suurendab rehvi pidurdamise tõhusust. Rehv tagab tasakaalustatud juhitavuse ja tõhusa pidurdusvõime nii kuival kui märjal pinnal.

UltraGrip Ice Arctic on saadaval neljakümnes suuruses vahemikus 13 kuni 18 tolli.

 

Naastrehv UltraGrip Ice Arctic SUV on lume- ja jäätestidel esirinnas

Goodyear UltraGrip Ice Artic SUVRehvis UltraGrip Ice Arctic SUV on kasutusel ainulaadne naastrehvitehnoloogia, mistõttu peab rehv vastu ka Euroopa põhjapoolsemates regioonides, kus temperatuur võib langeda oluliselt alla viieteistkümne külmakraadi. Samal ajal kui rehvi turvisemuster püüab lund kinni, juhivad rehvi sooned lund, lörtsi ja vett rehvist eemale, mistõttu sobib rehviga sõita ka soojematel talvepäevadel. Rehv on vastupidav vesiliule.

Test Worldi katsetel edestas Goodyeari uus naastrehv põhikonkurente neljas kategoorias kuuest. Rehvil on lühim pidurdusmaa ja tõhusaim pidamine lumel ning parim juhitavus ja pidamine jääl. UltraGrip Ice Arctic SUV vastab Rootsis, Soomes ja Norras kehtestatud uutele seadustele, mille eesmärk on vähendada teede lõhkumist.

UltraGrip Ice Arctic SUV on saadaval kahekümne seitsmes suuruses vahemikus 15 kuni 20 tolli.

 

Mitmekordne testivõitja Goodyear UltraGrip Ice 2 sobib põhjamaistesse oludesse

Goodyear UltraGrip Ice 2UltraGrip Ice 2 on spetsiaalselt põhjamaiste talviste tingimuste jaoks välja töötatud lamellrehv. See rehv tagab stabiilse sooritusvõime ning parema pidamise ja tõhusamad pidurdusomadused lumel ja jääl ning parema sooritusvõime nii märjal kui kuival teel.

Uus täiustatud kummisegu aitab säilitada rehvi veojõudu lumel, jääl ja kuival teel. Rehvis on kasutusel Active Grip tehnoloogia, mis optimeerib kontakti tee ja rehvi vahel ka väga libedatel teedel. Rehvi sirge mustrielement haardub pinnaga, tagades hea veojõu ja pidurdusomadused nii lumel kui jääl. Sirge mustrielement koos aktiivplokkide lõigetega suurendavad stabiilsust ja veojõudu ka keerulistes sõiduoludes.

Test Worldi sõltumatud katsed näitasid, et UltraGrip Ice 2 on lumel ja jääl sama stabiilne kui kuival ja märjal teel. Selle rehvi tulemused olid ülekaalukalt parimad mitmetes kategooriates: pidavusomadused jääl ja lumel ning juhitavus ja pidurdusmaa märjal tee.

UltraGrip Ice 2 on saadaval kolmekümne kolmes suuruses vahemikus 13 kuni 18 tolli.

 

Võrreldes eelkäijaga märgatavalt paranenud UltraGrip 9

Goodyear UltraGrip 9Lamellrehv UltraGrip9 on ideaalne valik neile, kes soovivad kõrgekvaliteetset talverehvi väga erinevates talviste teeoludes sõitmiseks. Tegemist on UltraGripi rehviseeria üheksanda rehviga, millel on esimesena kasutusel kaks erineva suurusega turvisemustrit, mis tagavad parima võimaliku sooritusvõime.

See rehv tagab hea juhitavuse olenemata teeoludest. Rehv toimib hästi jäistel teedel tänu suure tihedusega mustrielementidele, mis jätavad kandilisema jälje. Vaiku ja taimeõli sisaldav täiustatud kummisegu parandab rehvi teel püsimise võimekust, seda eriti lumel ja jääl sõites. Rehvi hüdrodünaamilised sooned aitavad vähendada vesiliuohtu, muutes sõidu stabiilsemaks ka vihmast või lörtsist märgadel teedel.

Rehvi turvisel on lumehelbe kujutis, mis kaob rehvilt, kui turvise mustri sügavus langeb alla kriitilise piiri ehk nelja millimeetri. Siis peab rehvi välja vahetama.

UltraGrip Ice 9 on saadaval kolmekümne seitsmes suuruses vahemikus 14 kuni 16 tolli.

Allikas: goodnews.ee