Suverehvid

SUVEREHVID

Suverehvid leiad soodsalt Rehvitakso e-poest! Osta suverehvid e-poest, saad rehvivahetuse -20%, või rehvide transport TASUTA!

 

Soodsad suverehvid osta SIIT!

 

Suverehvide kummisegu ja turvisemuster on spetsiaalselt välja töötatud sõitmiseks märjal ja kuival teekattel, kus õhutemperatuur on üle + 7 ° С, samuti tagab suverehvid maksimaalse haarduvuse kuival ja märjal teekattel. Paljud suverehvide tootmisel on kasutatud uuemaid tehnoloogiaid, mis aitavad säästa kuni 4% kütust.  Korralikud suverehvid peavad olema stabiilsed kurvides, mida annab rehvi profiilistruktuur.

Suverehvi eripära peaks olema kõrge sõidumugavus, täpsus ja kõrge stabiilsus. Oluline on ka optimeeritud rehvi kaal, kõrge näit, optimeeritud veeretakistus, hea kummisegu, optimaalne pidurdusvõime märjal teelõigul. Suverehvid on toodetud ainult sõiduks suvekuudel.

Esimene abiline uute rehvide valimisel on ELi ühtne autorehvide märgistus. See kolme aasta eest kasutusele võetud süsteem annab lihtsa ja selge hinnangu rehvi kolmele põhiomadusele: pidurdusmaa märjal teel, veeretakistus ja müratase. Haarduvuse määramiseks testitakse rehvi pidurdusvõimet kiirusel 80 km/h. See on üsna tavaline kiirus, millega paljud sõidavad 70 alas.

Samas parima ja kõige madalama hindega rehvide vahe märjal pidurdades erineb 18 m võrra.

Selge pildi selle vahemaa pikkusest võib saada igal täispargitud tänavaserval. Lugege oma autost neli autot edasi, jalutage selle juurde ning vaadake, kui kaugele teie oma auto jäi!

Teine oluline omadus on veeretakistus, mis mõjutab auto kütusekulu. Hindamisel tekkinud vahed on siingi üsna suured. Võrreldes G-klassi rehvidega säästavad A-klassi rehvid kasutajale 6 liitrit kütust iga 1000 kilomeetri kohta.

Rehvide keskmiseks üldläbisõiduks arvestatakse 35000 km, kuid reaalselt sõidetakse nendega palju kauem. Uut rehvi valides tasub korrutada oma rehvide läbisõit veeretakistuse kaudu säästetava kütusega. Tõenäoliselt jätaks uus A-klassi rehv teiegi taskusse kuni kolmsada eurot ja ilmselt rohkemgi.

Millal peaks hakkama mõtlema uutele rehvidele?
Soovitav on hankida suverehvid siis, kui nende pidurdusvõime märjal pole veel ohtlikult väike. Põhjuse selleks annavad meie roopasse sõidetud teed ja vihmased ilmad, kui vesi koguneb teele ning tekkib vesiliu oht.
Kuigi meil võib sõita rehviga, mille mustri sügavus on 1,6 millimeetrit, peavad spetsialistid turvaliseks kuni 4-millimeetrist mustrit. Pärast seda tuleks südamerahu huvides juba uued rehvid hankida.

Põhjus? Vanade rehvide kontaktipind teega muutub kiiresti ohtlikult väikeseks. Kui 4 mm puhul on see veel teie käe suurune, siis 1,6-millimeetrise mustriga rehvi kontaktipind on kõigest lapsekäe mõõtu.
Ohtlik on mõtelda, et kevadel 4 mm mustrisügavusega rehv peab sügiseni vastu. Kahjuks ei pea, rehv kulub ja jõuab oma eluea kõige halvemasse vormi just sügisel. Siis aga on meie ilmad kõige muutlikumad. Teel on rohkem vett, mustust ja lörtsi. Just siis läheb vaja korralikku ja töökindlat rehvi.

Rehvid – auto veermiku peegel
Enne uute suverehvide hankimist tuleks hinnata vanade rehvide kulumist. Ebaühtlased kulumisjäljed on selge märk, et auto vedrustus vajab häälestamist või isegi remonti.

Rehvid annavad hea võimaluse veermiku seisundi hindamiseks. Seda ei tohiks just kevadel kasutamata jätta, sest talv on veermikule raske aeg. Pealegi ei parane vead iseenesest ja vigane veermik hakkab ebaühtlaselt kulutama ka uusi rehve.

Kui asute uusi suverehve ostma, paluge professionaalse rehvitöökoja anda hinnang rehvide kulumisele. Kiire rehvivahetus ostukeskuse parkimisplatsil võib anda ka tagasiside veermiku seisundi kohta ja väike sääst võib tuua suuremaid kulutusi lähemas tulevikus.

Rehvide ostmisel  professionaalsest rehvifirmast on ka teisi eeliseid. Kindlasti pakutakse täna rehvihotelli teenust, mis teeb rutiinse rehvivahetuse väga mugavaks.

Partnerite kaudu jõuavad kliendini ka lisapakkumised ja teenused.

Kui vana rehvi võib pidada “uueks rehviks”?
See on väga põhjendatud küsimus, sest palju rehve ostetakse soodushinnaga. Allahindlusi aga on lihtsam teha just aegunud kaubale.
Materjali omaduste poolest võib uueks pidada kuni 5-aastaseid rehve, mida on korralikult hoitud ja ladustatud. Tehnoloogia areneb aga palju kiiremini. Näiteks kasutatakse uuemates mudelites juba vetthülgavat rehvisegu, mis aitab haarduvust veelgi parandada. Tänane autorehv on keeruline tehnoloogiline toode, mille parimad omadused avalduvad uutes mudelites.

Kui teil on kahtlusi rehvi tegeliku vanuse osas, paluge see rehvi külje pealt üles otsida ja ette näidata. Tootmisaasta ja -nädal on neljakohalise numbrina märgitud iga autorehvi peale.

Ja viimane soovitus neile, kes tahavad osta uued rehvid väga soodsalt. Küsige rehvitöökojast nõu või tutvuge ise rehvitootjate brändidega. Kindlasti avastate, et suurtootjatel on tuntud nimede kõrval ka odavbrände. Näiteks Barum tootevalik, mis on väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega.

Osaline infoallikas

 

SUVEREHVIDE TUTVUSTUS

 

BARUM BRAVURIS 3 HM suverehvid

UUS 2019! BARUM BRAVURIS 5 HM suverehvid

BARUM BRILLANTIS 2 suverehvid

BARUM BRAVURIS 2 suverehvid

 

GISLAVED ULTRA SPEED suverehvid

GISLAVED COMSPEED suverehvid

CONTINENTAL PREMIUMCONTACT 5 suverehvid

 CONTINENTAL PREMIUMCONTACT 6 suverehvid

UUS 2019! CONTINENTAL ECOCONTACT 6 suverehvid

 

GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE suverehvid

GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 suverehvid

UUS 2019! GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 suverehvid

 

HANKOOK VENTUS PRIME2 K115 suverehvid

HANKOOK KINERGY ECO K425 suverehvid

 

MICHELIN ENERGY SAVER+ suverehvid

 MICHELIN PILOT SPORT 4 suverehvid

 

GENERAL GRABBER AT suverehvid

GENERAL GRABBER GT suverehvid

GENERAL GRABBER HTS suverehvid

GENERAL ALTIMAX SPORT suverehvid

UUS 2019! GENERAL ALTIMAX ONE S suverehvid

 

NORDEXX NS9000 suverehvid

NORDEXX FASTMOVE 4 suverehvid

 


 

Suverehvid - millal kasutusele võtta ja mida nende kohta teada?

 

Suverehvid tuleb kasutusele võtta juba enne suve saabumist. Mõeldud on need kasutamiseks siis, kui õhutemperatuur on üle seitsme kraadi. Seadus lubab suverehvidega sõidukitel liigelda alates 1. märtsist, kuid jälgida tasub ka ilmastikuolusid. Kui teed on ikka kaetud jää või lumega ning õhutemperatuur on tugevas miinuses, siis on suverehvide kasutamine raskesti põhjendatav ja koguni ohtlik. 

Teisalt on oluline suvel (seaduse järgi hiljemalt 1. maist) ikkagi suverehvidega sõita, sest isegi, kui see võib tunduda üllatav, siis nende pidamine märjal teel on aastaringsetest lamellrehvidest parem. Ühtlasi tagavad suverehvid stabiilsema juhitavuse, kindlama haarduvuse kurvides ning optimaalsema kulumise. Suverehvide koostis on mõeldud spetsiaalselt suvistesse oludesse. 


 

Suverehvid on kuuma ja vihma korral paremad kui lamellrehvid

Suverehvide tegemisel on võetud eesmärgiks, et need oleksid ühtviisi hea haarduvusega kuuma ilmaga, kergelt niisketel teedel kui ka paduvihma ajal. Suverehvid on tehtud spetsiaalsest kummi ja täitematerjali segust, kuhu on lisatud kleepuvaid lisandeid vihmaste olude jaoks. Ühtlasi hoiab rehvi valmistamisel kasutatud segu piisavalt jäikust palava ilma korral. Tänu sellele on veeretakistus minimaalne. 

 

Kummimuster on võrreldes talverehvidega madalam, sirgemate soontega ja tasasem. Seega on suurem osa rehvist teega kontaktis. Tulemuseks on rohkem stabiilsust nii pöörates, pidurdades kui ka kiirendades. 

 

Et suverehvid on tihti asümmeetrilise või ühesuunalise mustriga, siis võib nende roteerimisel olla vähe võimalusi. Võib juhtuda, et on võimalik vahetada näiteks ainult esimesed rehvid omavahel, aga mitte esimesi tagumistega risti.

 

Suverehvid pakuvad nii märjal kui ka kuival teel lamellrehvidest paremat pidamist. Fakt, et suverehvid talvisel teel erilist tõmmet ei võimalda, ei tule kellegi jaoks üllatusena. Suverehvid muutuvad madalatel temperatuuridel jäigaks ja pole lumistes ja jäistes oludes turvaline valik.

 

rehvid


Aastaringsete lamellrehvide eelised 

Lamellrehvid on ehitatud nii, et need pakuksid hädavajalikku haaret talvistel teedel, saaksid hakkama kergemates lumeoludes ning kokkuvõttes annaksid juhile võimaluse ajada läbi ühe rehvikomplektiga. Need on nagu hübriidid suve- ja talverehvide vahel, üritades vastata kõigile ettetulevatele teeoludele. Kui mõelda eesti talvedele, mil on üsna pikki perioode, kus väiksemad maanteed ning kvartalisisesed teed on korraliku lume või jää all, siis nendes oludes lamellide peale kindel olla paraku ei saa.


 

Kas osta suverehvid või mitte?

Üldiselt võivad lamellrehvidega aastaringselt hästi hakkama saada juhid, kes sõidavad pigem vähe ja linna piirides, kirjutab Les Schwab. Sellisel juhul tuleks valida premium-klassi lamellrehvid, mille standardid vastavad tasemele ka talvistes tingimustes. Sobivad tunneb ära M+S tähise järgi ning kujutise järgi, millel on näha mäetippu ja lumehelvest selle keskel. 

 

Eraldi suverehvide kasuks räägib nende spetsiaalne disain ning kummisegu, mis on mõeldud suvistesse teeoludesse, parem haarduvus teega, eriti kurvilisematel teedel ning võimalikult hea sõiduki juhitavus. 

 

Kui mõtled, millised rehvid valida, siis Rehvitakso eksperdid annavad sulle nõu täiesti tasuta. Helista meile 581 000 81. 

 

 

 

 

 

 

 

Päringuvorm