Continental PremiumContact 7 nimetati Skandinaavia autoajakirjade poolt number üheks!
Uus Continental suverehv võitis Vi Bilägare suverehvitesti 2024. Continental PremiumContact 7 suverehvid said testis kõrgeimad tulemused nii märgadel kui ka kuivadel pindadel. Võrdlustulemuste kohaselt on "Continental omaette klassis."
Hannover, Saksamaa, 21. märts 2024. Continentali PremiumContact 7 on võitnud Rootsi ajakirja Vi Bilägare viimase suverehvitesti. Ajakirjad Motor (Norra) ja Tuulilasi (Soome) avaldasid tulemused uuesti. Võrdlus hõlmas kümmet erinevate tootjate suverehvi erinevas hinna- ja kvaliteedikategoorias suuruses 215/55 R17. Lisaks igapäevaseks kasutamiseks mõeldud premium-kaubamärkidele hõlmas võrdlus ka odavamaid alternatiive ja aastaringseks kasutamiseks mõeldud rehve.
Punkte anti sellistes valdkondades nagu pidurdamine, haardumine kurvides ja juhitavus märgadel pindadel, vesiliu ja kurvides haardumine, pidurdamine ja juhitavus kuivadel pindadel, samuti kütusekulu, müra ja mugavus. Katsed viidi oktoobris läbi päikesepaistelises Hispaanias, kasutades testsõidukitena Škoda Karoq 1.5 TSI ja Škoda Superb 2.0 TDI.
Continental PremiumContact 7 kerkis testi liidriks. Testijad märkisid: "See on tõeline sportrehv, mille haardetase on omaette klassis." Erilist kiitust pälvis rehv lühima pidurdusteekonna ja kõrgeima haarduvuse eest kurvides nii kuivadel kui ka märgadel pindadel. Lisaks annab Continental "juhile enesekindluse ootamatutes sõiduolukordades".
Loe Continental PremiumContact 7 suverehvide kohta lähemalt tootja kodulehelt SIIT! ( inglise keeles)
Loe Continental PremiumContact 7 suverehvide kohta lähemalt meie postitusest SIIT! ( eesti keeles)
Osta uued Continental PremiumContact 7 suverehvid SIIT!
Tehnikamaailma suverehvide rehvitest 2024 tulemused
-
1 koht - Goodyear EffecientGrip Performance 2
-
2 koht - Nokian Hakka Blue 3
-
3 koht - Michelin Primacy 4+
-
4 koht - Pirelli Cinturato P7 C2
-
5 koht - Continental UltraContact
-
6 koht - Firestone Roadhawk 2
-
7 koht - Hankook Ventus S1 evo 3
-
8 koht - Michelin e-Primacy
-
9 koht - Roadhog Rghp02
-
10 koht - Nexen N´Fera Sport SU2
Kas soovite, et teie suverehvid kestaksid 70 000 või 27 000 kilomeetrit? Rehvitest näitas suuri erinevusi!
Saksamaa autoliidu ADAC poolt läbi viidud suvine rehvitest näitas suuri erinevusi erinevate rehvide vastupidavuses. Kuid see, kas see on praktikas oluline, sõltub aastasest läbisõidust.
ADAC testis 16 erineva suverehvi vastupidavust mõõdus 215/55 R17 ja leidis olulisi erinevusi kulumiskiiruses. See lõi iga rehvi jaoks vastupidavuse prognoosi.
Katsel leiti neli rehvi, mis kestsid hinnanguliselt üle 60 000 kilomeetri, millest parim ulatus ligi 70 000 kilomeetrini. Parimad kohad läksid Kumhole, Goodyearile, Michelinile ja Continentalile.
Vredestein Ultrac rehvide vastupidavuseks ennustab ADAC veidi üle 27 000 kilomeetri. Eelviimase Goodride Solmaxiga oli märkimisväärne, kuna ADAC ennustas, et nad läbivad 35 600 kilomeetrit.
ADAC rõhutab siiski, et väiksem kulumiskindlus ei tähenda, et rehvi sooritusvõime kohta oleks kaebusi.
Kui läbisõit on suvel väga väike, ei ole tingimata oluline, kas rehv kestab 30 000 või 60 000 kilomeetrit, sest rehvide soovitatav eluiga ei ületa igal juhul kuut aastat.
"Aja jooksul rehvimaterjal kõveneb ja kaotab oma haarduvusomadused. Eriti jahedamates kevad- ja sügisoludes võib vana rehv olla märjal teekattel ettearvamatult libe, ütles Autorehvide Liit oma eelmise kevade pressiteates.
Seaduse kohaselt peab suverehvi turvise peamiste soonte turvise sügavus olema vähemalt 1,6 millimeetrit. Sageli soovitatakse aga vähemalt 4 millimeetri sügavust, et säilitada auto sõiduomadused ka ekstreemsetes olukordades.
ADAC suverehvide vastupidavuse rehvitest 2024
- Kumho Ecsta HS52 (69 300 km)
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 (68 800 km)
- Michelini Primacy 4+ (60 300 km)
- Continental PremiumContact 7 (60 300 km)
- Semperit Speed-Life 3 (55 200 km)
- Hankook Ventus Prime4 (49 900 km)
- Bridgestone Turanza 6 (47 900 km)
- Falken Ziex ZE 310 EcoRun (46 300 km)
- Dunlop Sport Maxx RT2 (43 700 km)
- Debica Presto UHP 2 (42 700 km)
- Nexen N'Fera Primus (40 800 km)
- Fulda SportControl 2 (40 400 km)
- Sailun Atrezzo ZSR2 (38 000 km)
- Linglong Sport Master (37 400 km)
- Goodride Solmax 1 (35 600 km)
- Vredestein Ultac (27 200 km)
Allikad: ADAC, Soome Autorehvide Liit