Hankook rehvid | Rehvid | Talverehvid | Naelrehvid

Hankook rehvid.

hankook rehvid

Ettevõte Hankook Tire – on üks suuremaid ja kiiresti kasvavaid rehvide tootjaid, mis toodab innovaatilisi radikaalseid, kuid samas kõrgkvaliteetseid ning kõrge läbitavusega rehve. Praeguseks hetkeks on Hankook rehvid auväärsel seitsmendal kohal maailma suurimate rehvide tootjate seas ning on kõige kiiremini kasvav rehvide tootja maailmas. Hankookil on väga kõrged eesmärgid, ettevõtte on juba ammu seadnud enda eesmärgiks kuuluda viie juhtiva ning seejärel lausa kolme juhtiva rehvide tootjate hulka.Hankook tarnib rehve juhtivate automarkide, nagu Audi, Ford, Hyundai, Kia, Chevrolet, Mini, Renault, Mitsubishi, Volkswagen paljude automudelite esialgse komplektatsiooni jaoks. Hetkel on ettevõttel 4 tootmisettevõtet ja 4 teaduslikku uuringukeskust (Koreas, Saksamaal, USA-s ning Hiinas). Peamised tööstusjõud asuvad Koreas, mis tagab nii kõrge kvaliteedi, kui ka võrdlemisi madalat toote omahinda.

 

Hankook Winter i*Pike RS2 W429 naelrehvid. Parim hind Rehvitaksos - Osta SIIT! 

 

Tehnikamaailma 2019 rehvitest 3 koht ja 2020 rehvitest 5 koht.

 

 

 

Hankook Winter i*Pike RS2 W429

 

 

Hankook Winter i*Pike RS2 W429 rehvid loodi spetsiaalselt külmade ja lumiste talvede ning raskete tingimuste läbimiseks.

 

Need naelrehvid on mõeldud spetsiaalselt Põhjamaise kliima jaoks.

 

  • Eelmise rehvi mudeliga võrreldes on parandatud veojõudu ja pidurdusteekonna ulatust, see saavutati arvutimodelleerimise ja optimeerimise abil.

 

  • Rehvil on suunaga muster, millel on sügavad rehviplokid diagonaalselt asetsevad siksaki-laadsed lamelliliistud. Selline lahendus andis rehvile parima jõudluse ja hea pidurdus võimekuse.

 

  • Uuel rehvil on 12 rida naaste, kui eelmisel mudelil oli seda 10 rida.

 

  • Naastud on paigaldatud ühtlaselt terve rehvimustri pinnal ja kokku on 190 naastu rehvil.

 

REHVID

Kokkuvõttes võib öelda, et uuel Hankook Winter i*Pike RS2 W429 naerehvidel on uus rehvisegu, uus rehvimuster ja uus naast, mis tagavad maksimaalselt ohutu ja turvalise juhitavuse nii jääl kui ka lumistel teedel.


 

Tehnikamaailm rehvitest 2019 arvutuse HANKOOK Winter I*Pike RS2 ülevaade:

 

 

Juhitavus jääl ja lumel

 

Hankooki jääpidamine on tipptasemel. Igas olukorras käitub rehv loogiliselt ja kuulekalt. Lumel pidurdamisel on Hankook kogu testirühma parim. Kõige keerulisemates oludes on rehv pisut ülejuhitav.

 

Juhitavus märjal ja kuival asfaldil

 

Märjal asfaldil on Hankook päris hea naastrehv. Pidurdamisel ja möödumisel on pidamist piisavalt ning rehv ei üllata juhti. Kuival reageerib Hankook laisalt ja möödumine paneb tagarataste pidamise proovile. Hankook on ka pidamise piiril rahulik, pidamine ei kao äkitselt.

 

Ökonoomsus ja mugavus

 

Hankooki naastumüra on selgesti kuulda. Veeretakistus on naastrehvi jaoks hea.

 

HEA

  • Pidamine jääl

  • Juhitavus talveoludes

 

HALB

  • Juhitavus kuival asfaldil

 

 

 

Selle hooaja 2015 a. hitt mudelitseks võib lugeda HANKOOK VENTUS PRIME2 K115 suverehvid ja HANKOOK KINERGY ECO K425 suverehvid.

 

Hankook Ventus Prime2 K115

Hankook Ventus Prime2 115 rehvidHankook rehvid

Hankook Ventus Prime2 K115 suverehvid /PARIM HIND!

Korea rehvitootjate poolt aredatud rehvid. Kõrge kvaliteet, suurepärased tehnilised omadused, väga head rehvide testide näitajad ning loomulikult vastuvõetav hind teevad Hankook toodangu väga populaarseks autoomanike seas. Tunnustatud rehvieksperdid märkivad, et testidele esitatud korea rehvidel on madal hind, mis üldse ei kajastu nende tarbimisomadustel. Made in Korea.

 

Head küljed:

- Suurepärane haardumine märja teekattega.
- Vaikne müratase.
- Parandatud on rehvi pidurdusvõimet.
- Madal kütusekulu.

Nõrgad küljed:

- kõrgendatud veeretakistus. 

 

Leia endale sobivad Hankook suverehvid SIIT!

 


 

Hankook Kinergy Eco K425

Hankook Kinergy Eco K425 rehvidHankook rehvid

Hankook Kinergy Eco K425 suverehvid/ PARIM HIND!

Hankook Kinergy Eco K425 rehvid on Korea toodang, mis on orienteeritud ohutuse-, mugava juhtimise- ja energiasäästlikkuse tagamisele. Kõige uuemate ning seni antud segmendis kasutamata materjalide, nagu silikaatnanoosakeste kombinatsioon ning komponentide segamise arenenud tehnoloogiad võimaldavad  KINERGY ECO rehvidel vähendada veeretakistust 12% võrreldes tavaliste rehvidega.

Selline energiasäästlikkus väljendub kütusekulu vähenemises ning sellega langeb ka CO2 kogus heitegaasides. Peale selle näitavad need universaalrehvid suurepäraseid tulemusi valdkondades, mis on seotud ohutuse ning pidurdamisega märjal teel. Võrreldes teiste sama klassi rehvidega vähendavad antud rehvid pidurdamisteed 8%. Made in Korea.

 

 

 

Tugevad küljed:

- Hea dünaamiline juhitavus
- Suurepärane püsivus vesiliu korral


Nõrgad küljed:

- Kiire kulumine

 

Leia endale sobivad Hankook suverehvid SIIT!

 

 

 

HANKOOK TALVEREHVID 2015

 

Hankook Winter i*Pike RS W419

UUS TEGIJA - MADE IN KOREA! Hankook Winter i*Pike RS W419

Hankook Winter i*Pike RS W419​Hankook Winter i*Pike RS W419​

 

Ettevõte Hankook Tire on üks suuremaid ning jõuliselt kasvavaid rehvitootjaid, kes toodab kõrge kvaliteediga innovaatilisi ning suure läbisõiduga radiaalrehve. Praeguseks hetkeks on ettevõte Hankook auväärsel seitsmendal kohal maailma suurimate rehvitootjate hulgas ning on kõige kiiremini arenev ettevõte rehvide tootmise valdkonnas.

 

Uuel rehvil on V-kujulise suunatud sümmeetrilise mustriga protektor. Protektori keskel paikneb massiivsem pikisuunaline ribi, mille suur jäikus tagab väga hea kursilpüsivuse ja väga hea reageeringute operatiivsuse rooli liikumisele. Kaks kõrvutiasuvat ribi kujutavad endast liikumissuuna suhtes teravama nurga all paiknevaid massiivseid eraldiseisvaid plokke. Protektori plokke ja nendevahelist kaugust on eelmise mudeliga võrreldes oluliselt suurendatud, mis parendas märkimisväärselt rehvi käitumist talvisel teel. Väliskummis on kasutatud uut, suurema elastsusega kummisegu, mida õnnestus kompenseerida lamellide arvu suurendamise arvel.

 

Hankook Winter i*Pike RS kõrge efektiivsus on tingitud protektori soonte teravatest äärtest. Tänu lamellide suurele tihedusele on aga suurendatud kokkupuutepunkti üldpinda, tänu millele on parendatud rehvi haardumisomadusi. 3D lamellide tehnoloogia tagab paremad pidurdusomadused ja usaldusväärse juhitavuse isegi kõige keerulisemates tingimustes. Winter i*Pike RS rehvi optimaalsed 8-realised naastud koos, ühenduses protektori kahekihilise struktuuriga naastude tugevamaks kinnitamiseks on samuti tõhusa pidurdamise tagatiseks jäisel pinnal.

 

Protektori spetsiaalsed 3D - sooned juhivad tõhusalt eemale vee ja sulalume, tagades usaldusväärse haardumise märjal pinnal.

 

OSTA HANKOOK TALVEREHVID SIIT!

 

https://www.rehvitakso.ee/Hankook-Winter-i*Pike-RS-W419

Tehnoloogilised lahendused


 

 

 

Efektiivsus lumel

Optimeeritud põiksooned parendavad haardumise ja veojõu näitajaid lumel.

1.    Täiendavad sooned protektori keskmistes plokkides

  • Parendatud on veojõudu protektori keskosas

2.    Protektori plokkide paigutus optimaalse nurga all

  • Parendatud veojõu näitajad

3.    Rohkem põiksooni

  • Parendatud veojõu näitajad ning suurepärane lobjaka ja vee eemalejuhtimine
 

 

 

Lamellide efekt

Rehvi efektiivsus talvistel teedel on tagatud tänu lamellide lisamise efekti parendamisele.

Lamellide üldpikkus
Lamellide paigutuse suur tihedus parendab veojõu näitajaid jäisel pinnal – tänu lamellide ja tee vahelise kokkupuutepunkti pinna suurendamisele.

Protektori plokkide üldarv
Protektori plokkide suurendatud arv aitab tõhustada haardumist lumega, mis suurendab rehvide veojõu näitajaid.

 

 

 

 

 

Parendatud naastude tehnoloogia

Winter i*Pike RS rehvides kasutatav naastude kinnituskohtade optimeeritud paigutus näeb ette mõlemalt poolt 8 naasturea kasutamise, mis tagab jäistel pindadel optimaalse pidurduse. Protektori kahekihiline ehitus aitab naastude paremale kinnitamisele kaasa.

Winter i*Pike RS rehvidel paiknevad naastude kinnituskohad protektori keskplokkidele lähemal, mis parendab sirgjoonelist liikumist ja juhitavust kurvides, jääga kaetud teekatetel.

 

 

 

Efektiivsus lumel ja jääl

Winter i*Pike RS rehvide kokkupuutepunkti on tavaliste rehvidega võrreldes suurendatud peaaegu 20%, võrra, mis lubas parendada pidurdusnäitajaid nii lume kui ka jääga kaetud teedel.

 

 

 

Rehvi ehitus

1. Suure Silica sisaldusega kummisegu
Tagab suurepärase veojõu märjal teekattel ja madalama veeretakistuse, mis võimaldab märkimisväärset kütuse kokkuhoidu.

2. Tugevdatud põhikiht
Parendatud vastupidavus suurtel kiirustel.

3. Laia terasvöö kiht
Tagab optimaalse jäikuse ja parendab juhitavust.

4. Ühtlane karkassi kiht
Minimeerib deformatsiooni ja tagab rehvi külgkatete jäikuse

5. Ülimalt vastupidav poordi täiteaine
Parendatud juhitavus ja vastureaktsioon rooli liikumistele

6. Vastupidav poordi rõngas
Parendatud vastupidavus ja kuju säilitamine