Aastatepikkuse arendustöö järel toob Goodyear turule esimese spetsiaalselt põhjamaade jaoks mõeldud talvise lamellrehvi UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice), mis pakub tänu ActiveGrip tehnoloogiale silmapaistvaid omadusi. Uus Goodyeari talverehv on konstrueeritud just äärmusliku põhjamaise talve jaoks, mida võib kohata näiteks Soomes, Rootsis, Norras, Eestis, Lätis ja Leedus. Just nendele turgudele mõeldud UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) tagab suurepärase haarduvuse ja juhitavuse lumisel ja märjal teel, kuid eriti hästi ilmnevad selle eelised jäisel teekattel.

UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) on uusim täiendus talviste tipptasemel naast- ja lamellrehvide seeriasse, pakkudes riikides, kus on arutluse all naastrehvide kasutamise piiramine, sõidukijuhtidele parimat pidurdusvõimet, kindlustunnet ja juhitavust igasugustes talvistes oludes nii maapiirkonna kitsastel teedel kui ka suurlinnades.

UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) on välja töötatud spetsiaalselt põhjamaise talve jaoks. „Saame uhkusega kinnitada, et see pakub igasugustel talvistel teedel konkurentidega võrreldes paremat sooritusvõimet. UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) tagab igakülgselt head sõiduomadused ning on ka pidurdusvõime ja juhitavuse poolest teistest üle – see on Eestis sõites ohutuse seisukohast väga oluline, sest teeolud võivad talvel kiiresti vahelduda – näiteks hommikul on tee külm ja kuiv, õhtul aga lörtsine, lumine või musta jääga kaetud,“ lausus Goodyear Dunlop Tires Baltic Eesti müügijuht Marek Moorus. Ta lisas, et Goodyeari tänavune talverehvide valik on laiem kui kunagi varem.

 

Test Worldi katses konkurentidest parem

 

Uus Goodyear UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) võistles sõltumatu organisatsiooni Test World jõuproovil peamiste konkurentidega ning saavutas muljetavaldavaid tulemusi:
põhjamaistel teedel üldine sooritusvõime tervelt 8% teistest parem[1],
3% lühem pidurdusteekond lumel [2],
3% parem juhitavus jääl [2],
11% võrra lühem pidurdusteekond märjal teel [3].

Test Worldi peainstruktori Jori Hakkaraineni sõnul on see Goodyeari eelmise rehviga võrreldes suur samm edasi.

UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) ja konkurentide sooritusvõimet testiti 2010. aasta jaanuaris Soomes Ivalos ja Prantsusmaal erinevates oludes. Rehvitestide tulemused näitasid, et UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) oli nii jääl, lumel kui ka märjal teel põhikonkurentidest märksa suutlikum.

 

ActiveGrip tehnoloogia tagab parema kontakti teekattega ja efektiivsemad omadused jääl

 

Uus Goodyear UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) on mõeldud spetsiaalselt põhjamaistele talvistele teedele. Muuhulgas on rehvi konstrueerimisel kasutatud uut ActiveGrip tehnoloogiat, mis pakub tänu kahetsoonilisele turvisele ja uuenduslikele hübriidsetele mustrielementidele teekattega tõhusamat kontakti ja suuremat suutlikkust jääl.

 

Kahetsooniline muster

 

Karmis külmas kaotab kumm oma elastsuse. Seepärast on UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) jaoks välja töötatud spetsiaalne uuenduslik kahetsooniline lahendus (Dual Cap Compound), mille puhul kaks erinevat rehvisegu tagavad suurepärased sõiduomadused nii jäisel ja lumisel teel kui ka soojema talveilmaga kuival teel. Mõlemas tsoonis on kasutatud uuenduslikke mustrielemente, mis tagavad optimaalse haarduvuse rehvi kogu tööea vältel.

 

Hübriidsed mustrielemendid

 

UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) mustris on kasutatud kaht erinevat segu ning spetsiifilisi mustrielemente. Selline hübriidne muster – ülemises tsoonis vahvelmustriga lamellid ja alumises tsoonis siksakikujulised lamellid – tagab pikisuunalise jäikuse kogu mustri ulatuses, pakkudes rehvi kogu tööea vältel eeskujulikku haardumist nii lumel kui ka jääl.

 

V-kujuline sügav muster koos Snow Grasperi elementidega

 

UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) rehvidel on V-kujuline muster laiade põiksoontega, mis kaitsevad tõhusalt vesiliu eest, juhtides vee ja lörtsi kõrvale. Teravad mustrielemendid, mis kannavad nime Snow Grasper, parandavad lumel nii veojõudu kui ka pidurdusvõimet.

Tänu rehvi laiale jäljele jaotub surve ühtlasemalt, kontakt teekattega paraneb ja rehvi tööiga pikeneb.
Lisaks kaitseb UltraGrip Ice+ (Sava Eskimo Ice) sügav muster tõhusalt vesiliu eest ning garanteerib lumel ja jääl korraliku veojõu. Varieeruva nurga all paiknevad mustriplokid vähendavad maksimaalset mürataset ning tagavad vaikse ja mugava sõidu.

[1] Võrreldes kolme peamise konkureeriva rehvi keskmiste näitajatega; lumel ja jääl; Test World, jaanuar 2010; rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: 2,0-liitrise bensiinimootoriga Ford Focus; Ivalo, Soome; aruanne nr TW20100032; märjal ja kuival teel, jaanuar 2010, Test World, rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: VW Golf 6 V2.0 TDI; Mireval, Prantsusmaa; aruanne nr TW20100032.
[2] Võrreldes kolme peamise konkureeriva talverehvi keskmiste näitajatega; lumel ja jääl; Test World, jaanuar 2010; rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: 2,0-liitrise bensiinimootoriga Ford Focus; Ivalo, Soome; aruanne nr TW20100032.
[3] Võrreldes kolme peamise konkureeriva talverehviga; märjal ja kuival teel; Test World, jaanuar 2010; rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: VW Golf 6 V2.0 TDI; Mireval, Prantsusmaa; aruanne nr TW20100032