Sava Eskimo Ice lamellrehvid - kõige vaiksemad lamellrehvid 2020!
-
Tehnikamaailma 2017 talverehvitest II koht
-
Kõige vaiksemad rehvid - müratase ainult 66 kuni 69 dB
-
Made by Goodyear (toodetakse Goodyeari tehases)
-
Tehnikamaailma 2020 talverehvitest V koht ( edestades Bridgestone, Nexen ja Toyo rehve)
"Ostes 4 või enam rehvi e-poest on rehvivahetus -10% soodsam või transport TASUTA üle Eesti!"
Sava Eskimo Ice rehve toodetakse Goodyeari tehases ja antud mudeli taga on eelmise Goodyear´i muster ja vorm ehk üks ühele Goodyear UltraGrip Ice+ rehvid.
OSTA SAVA ESKIMO ICE REHVID SIIT!
Goodyear tõi turule uue, põhjamaise talve jaoks sobiva lamellrehvi Sava Eskimo Ice , mis saavutas Soomes asuva sõltumatu instituudi Test World katsetustes konkurentidega võrreldes silmapaistvaid tulemusi. Sava Eskimo Ice üldine võimekus on konkurentide omast 8% parem, pidurdusteekond märjal teel aga koguni 11% lühem.
Aastatepikkuse arendustöö järel toob Goodyear turule esimese spetsiaalselt põhjamaade jaoks mõeldud talvise lamellrehvi Sava Eskimo Ice, mis pakub tänu ActiveGrip tehnoloogiale silmapaistvaid omadusi. Uus Goodyeari talverehv on konstrueeritud just äärmusliku põhjamaise talve jaoks, mida võib kohata näiteks Soomes, Rootsis, Norras, Eestis, Lätis ja Leedus. Just nendele turgudele mõeldud Sava Eskimo Ice tagab suurepärase haarduvuse ja juhitavuse lumisel ja märjal teel, kuid eriti hästi ilmnevad selle eelised jäisel teekattel.
Sava Eskimo Ice on uusim täiendus talviste tipptasemel naast- ja lamellrehvide seeriasse, pakkudes riikides, kus on arutluse all naastrehvide kasutamise piiramine, sõidukijuhtidele parimat pidurdusvõimet, kindlustunnet ja juhitavust igasugustes talvistes oludes nii maapiirkonna kitsastel teedel kui ka suurlinnades.
Sava Eskimo Ice on välja töötatud spetsiaalselt põhjamaise talve jaoks. „Saame uhkusega kinnitada, et see pakub igasugustel talvistel teedel konkurentidega võrreldes paremat sooritusvõimet. Sava Eskimo Ice tagab igakülgselt head sõiduomadused ning on ka pidurdusvõime ja juhitavuse poolest teistest üle – see on Eestis sõites ohutuse seisukohast väga oluline, sest teeolud võivad talvel kiiresti vahelduda – näiteks hommikul on tee külm ja kuiv, õhtul aga lörtsine, lumine või musta jääga kaetud,“ lausus Goodyear Dunlop Tires Baltic Eesti müügijuht Marek Moorus. Ta lisas, et Goodyeari tänavune talverehvide valik on laiem kui kunagi varem.
Test Worldi katses konkurentidest parem
Uus Sava Eskimo Ice võistles sõltumatu organisatsiooni Test World jõuproovil peamiste konkurentidega ning saavutas muljetavaldavaid tulemusi:
- põhjamaistel teedel üldine sooritusvõime tervelt 8% teistest parem[1],
- 3% lühem pidurdusteekond lumel [2],
- 3% parem juhitavus jääl [2],
- 11% võrra lühem pidurdusteekond märjal teel [3]
[1] Võrreldes kolme peamise konkureeriva rehvi keskmiste näitajatega; lumel ja jääl; Test World, jaanuar 2010; rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: 2,0-liitrise bensiinimootoriga Ford Focus; Ivalo, Soome; aruanne nr TW20100032; märjal ja kuival teel, jaanuar 2010, Test World, rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: VW Golf 6 V2.0 TDI; Mireval, Prantsusmaa; aruanne nr TW20100032.
[2] Võrreldes kolme peamise konkureeriva talverehvi keskmiste näitajatega; lumel ja jääl; Test World, jaanuar 2010; rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: 2,0-liitrise bensiinimootoriga Ford Focus; Ivalo, Soome; aruanne nr TW20100032.
[3] Võrreldes kolme peamise konkureeriva talverehviga; märjal ja kuival teel; Test World, jaanuar 2010; rehvimõõt: 205/55R16 94T; sõiduk: VW Golf 6 V2.0 TDI; Mireval, Prantsusmaa; aruanne nr TW20100032
Test Worldi peainstruktori Jori Hakkaraineni sõnul on see Goodyeari eelmise rehviga võrreldes suur samm edasi.
Sava Eskimo Ice ja konkurentide sooritusvõimet testiti 2010. aasta jaanuaris Soomes Ivalos ja Prantsusmaal erinevates oludes. Rehvitestide tulemused näitasid, et Sava Eskimo Ice oli nii jääl, lumel kui ka märjal teel põhikonkurentidest märksa suutlikum.
ActiveGrip tehnoloogia tagab parema kontakti teekattega ja efektiivsemad omadused jääl
Uus Sava Eskimo Ice on mõeldud spetsiaalselt põhjamaistele talvistele teedele. Muuhulgas on rehvi konstrueerimisel kasutatud uut ActiveGrip tehnoloogiat, mis pakub tänu kahetsoonilisele turvisele ja uuenduslikele hübriidsetele mustrielementidele teekattega tõhusamat kontakti ja suuremat suutlikkust jääl.
Kahetsooniline muster
Karmis külmas kaotab kumm oma elastsuse. Seepärast on Sava Eskimo Ice jaoks välja töötatud spetsiaalne uuenduslik kahetsooniline lahendus (Dual Cap Compound), mille puhul kaks erinevat rehvisegu tagavad suurepärased sõiduomadused nii jäisel ja lumisel teel kui ka soojema talveilmaga kuival teel. Mõlemas tsoonis on kasutatud uuenduslikke mustrielemente, mis tagavad optimaalse haarduvuse rehvi kogu tööea vältel.
Hübriidsed mustrielemendid
Sava Eskimo Ice mustris on kasutatud kaht erinevat segu ning spetsiifilisi mustrielemente. Selline hübriidne muster – ülemises tsoonis vahvelmustriga lamellid ja alumises tsoonis siksakikujulised lamellid – tagab pikisuunalise jäikuse kogu mustri ulatuses, pakkudes rehvi kogu tööea vältel eeskujulikku haardumist nii lumel kui ka jääl.
V-kujuline sügav muster koos Snow Grasperi elementidega
Sava Eskimo Ice rehvidel on V-kujuline muster laiade põiksoontega, mis kaitsevad tõhusalt vesiliu eest, juhtides vee ja lörtsi kõrvale. Teravad mustrielemendid, mis kannavad nime Snow Grasper, parandavad lumel nii veojõudu kui ka pidurdusvõimet.
Tänu rehvi laiale jäljele jaotub surve ühtlasemalt, kontakt teekattega paraneb ja rehvi tööiga pikeneb.
Lisaks kaitseb Sava Eskimo Ice sügav muster tõhusalt vesiliu eest ning garanteerib lumel ja jääl korraliku veojõu. Varieeruva nurga all paiknevad mustriplokid vähendavad maksimaalset mürataset ning tagavad vaikse ja mugava sõidu.
Tehnikamaailma 2020 talverehvitesti SAVA Eskimo Ice arvustus
SÕIT LUMEL JA JÄÄL
Jääl on Sava pidamine on hea ja pidurdusmaad konkurentsivõimelisel tasemel. Pidamisel keerulistes olukordades peab juht hoolikas olemas.Tagaraste pidamine säilib hästi.
SÕIT ASFALDIL
Rehv on rahulik, suuri üllatusi ei teki.Kuival teel pidurdusteekond tsipa pikem kui konkurentidel, kuid käitumine rahulik. Tagarataste pidamine säilib möödumis katsetel.
MÜRA JA VEERETAKISTUS
Sava on vaikne rehv, kuid veeretakistus keskmisest kõrgem.
HEA
Suunakindlus
HALB
võiks näidata paremaid tulemusi asfaldil pidurdamisel ja juhitavusega jääl
Tehnikamaailma 2017 talverehvitesti SAVA Eskimo Ice arvustus
SÕIT LUMEL JA JÄÄL
Madalama hinnaklassi rehvi kohta on Sava pidamine jääl igati hea. Rehv käitub loogiliselt ja rahulikult, kuni pidamise piiri liiga julgelt ei ületa. Siis võivad libisemised pikaks minna. Lumel on Sava käitumine samuti rahulik, rehv on ohuolukordades kergesti juhitav.
SÕIT ASFALDIL
Sava toimib asfaldil hästi, eriti kui arvestada, et tegemist on põhjamaade jaoks projekteeritud rehviga. Käitumine on kindel ja probleeme ei teki ka kuival asfaldil tehtud möödumiskatsega.
MÜRA JA VEERETAKISTUS
Sava on vaikne rehv, kuid selle veeretakistus oli lamellrehvide seas kõrgeim.
HEA
Käitumine jääl ja lumel
Juhitavus asfaldil
HALB
veeretakistus
The performance tire for confident grip on ice and snow
In extreme winter conditions you need a tire that's up to the task. The affordable Sava Eskimo ice delivers outstanding acceleration and handling on snow and ice.
- Effective acceleration and handling on snow
- Effective dry handling
- Good Mileage
Hook-rib design
Effective acceleration and handling on snow.
Hook shaped ribs bites the snow covered.
Multi-radius cavity with small shoulder radius
Provide a perfect road contact patch on ice covered roads for better control.
Generates a long and wide footprint with even pressure distribution between tire and road
Power Bottom Tread Layer
Effective dry handling.
The tread compound features a firmer bottom layer which is able to transmit more power on the road.
High tread blocks
Improved mileage potential – lasts longer – saving money over its lifetime.
More tread rubber to wear for a longer life cycle.
Sava tires are designed in Europe and driven by Goodyear technology. Tires you can depend on, at a price that makes sense!